Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Olimpiada Internațională Științele Pământului 2024. Rezultatele elevilor români

În perioada 8-16 august 2024, la Beijing, China, a avut loc Olimpiada Internațională „Științele Pământului”, iar lotul României se va întoarce acasă cu patru medalii.

Echipa noastră, condusă de doamna Cătălina Șerban, inspector școlar în cadrul Inspectoratului Școlar al Municipiului București, respectiv de doamna Cristina Pârvu, consilier în cadrul CNPEE, a câștigat următoarele premii:

- Neag Tudor Brendan, Colegiul Național „Emil Racoviță” Cluj-Napoca, medalie de aur

Bodor Darius Andrei, Colegiul Național „Mihai Viteazul” Ploiești, medalie de argint

- ⁠Balcu Antonia Ioana, Liceul Teoretic „Grigore Moisil” Timișoara, medalie de bronz

- ⁠Luchian Maria Anemona, Colegiul Național Iași, medalie de bronz

Elevii noștri au participat și la probe optionale:

ESP - concurs de postere realizate în echipe internaționale de câte 6 elevi, câte unul din câte o țară, unde:

Anemona LUCHIAN a obținut medalia de aur, iar

Tudor NEAG a obținut medalie de argint

și

ITFI - concurs de practică pe teren în echipe internaționale (exemplu: măsurarea chimismului apei unui lac), unde :

Tudor NEAG a obținut medalie de aur, iar

Anemona Luchian a obținut medalie de argint.

Sursa: Ministerul Educației/Facebook

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: webmaster | 19.08.2024 10:30 | 407 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tristetea sau depresia de sarbatori

Momente de sarbatoare

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN