Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Olimpiada Internațională Științele Pământului 2024. Rezultatele elevilor români

În perioada 8-16 august 2024, la Beijing, China, a avut loc Olimpiada Internațională „Științele Pământului”, iar lotul României se va întoarce acasă cu patru medalii.

Echipa noastră, condusă de doamna Cătălina Șerban, inspector școlar în cadrul Inspectoratului Școlar al Municipiului București, respectiv de doamna Cristina Pârvu, consilier în cadrul CNPEE, a câștigat următoarele premii:

- Neag Tudor Brendan, Colegiul Național „Emil Racoviță” Cluj-Napoca, medalie de aur

Bodor Darius Andrei, Colegiul Național „Mihai Viteazul” Ploiești, medalie de argint

- ⁠Balcu Antonia Ioana, Liceul Teoretic „Grigore Moisil” Timișoara, medalie de bronz

- ⁠Luchian Maria Anemona, Colegiul Național Iași, medalie de bronz

Elevii noștri au participat și la probe optionale:

ESP - concurs de postere realizate în echipe internaționale de câte 6 elevi, câte unul din câte o țară, unde:

Anemona LUCHIAN a obținut medalia de aur, iar

Tudor NEAG a obținut medalie de argint

și

ITFI - concurs de practică pe teren în echipe internaționale (exemplu: măsurarea chimismului apei unui lac), unde :

Tudor NEAG a obținut medalie de aur, iar

Anemona Luchian a obținut medalie de argint.

Sursa: Ministerul Educației/Facebook

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: webmaster | 19.08.2024 10:30 | 287 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 1 evenimente

«OCTOMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

118 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN