Paştele la români, ediţia a II-a
Nume proiect: Paştele la români, ediţia a II-a
Organizatori: Asociaţia Umanitară "Iniţiativa DA" Grădiniţa "Palatul fermecat" Reşiţa C.C.D Caraş-Severin Palatul Copiilor Reşiţa
Condiţii de participare: Trimterea lucrărilor (5 buc/cadru didactic) într-un plic autoadresat şi lucrarea de simpozion, pe tema proiectului.
Perioadă înscriere: 10.03.2014 - 30.04.2014
Perioadă desfăşurare: 10.03.2014 - 21.06.2014
- Regulamentul/secțiunile proiectului:
Înscrierea participanților se face prin trimiterea lucrărilor după cum urmează:
- · SECȚIUNEA I: CREAȚIE PLASTICĂ pe tema Paștelui
- desen, pictură (la alegere)
- ornamente și felicitări
Această secțiune este pentru preșcolari și elevi. Lucrările se realizează pe orice tip de suport (A4, A3) și se etichetează după modelul de mai jos, iar eticheta va fi atașată pe verso, în colțul din dreapta, jos, cu o agrafă de birou, nu lipită sau capsată. Fiecare lucrare va fi pusă într-o folie de protecție. Un cadru didactic poate participa la această secțiune cu maxim 5 lucrări/clasă.
NUMELE ȘI PRENUMELE PREȘCOLARULUI/ELEVULUI……………………………………………………………….. GRUPA/CLASA………………………………………………………………………………………………………………….. UNITATEA DE ÎNVĂȚĂMÂNT………………………………………………………………………………………………… CADRU DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR…………………………………………………………………………………………. ADRESA DE E-mail a cadrului didactic……………………………………………………………………………………… |
Înscrierea participanților și expedierea lucrărilor:
pentru secțiunea I se completează fișa de înscriere ( ANEXA 1) și ACORDUL DE PARTENERIAT- în 2 exemplare: unul se întoarce la noi (ANEXA 2) și se trimit într-un plic autoadresat și timbrat (MINIM 3lei) împreună cu lucrările participante și cu taxa de concurs de 5 lei/SECŢIUNE
- · SECȚIUNEA II: LUCRĂRI/REFERATE ALE CADRELOR DIDACTICE
Taxa la această secţiune este de 10 lei de cadru didactic. Un cadru didactic poate participa la secțiunea – simpozion cu o singură lucrare. Se admit lucrări cu doi autori, fiecare achitând taxa separat (10 lei /cadru didactic). Lucrările pot fi referate, modele de serbări realizate cu ocazia sărbătorii de Paște, pe tema proiectului. Nu se impune un anume scris, dar lucrările să conțină semne diacritice. Aceste lucrări vor fi trimise şi ele în plicul cu lucrările plastice, prin poștă – printate, însoțite de fișa de înscriere pentru secțiunea II (ANEXA 3) şi taxa de 10 lei (tot în plic) la adresele unde se trimit plicurile.
- Expedierea, prin poştă, a lucrărilor/cadru didactic/clasă/grupă, realizate pe tema propusă, la adresele de mai jos, se va face până cel târziu 30.04.2014 (data poștei):
- · Pentru elevi - ciclul primar (clasele pregătitoare/ I, a II-a, a III-a, a IV-a)
OZANA DRĂGILĂ la ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 2 REȘIȚA 320058 REȘIȚA CARAȘ - SEVERIN ROMÂNIA |
- · Pentru preșcolari (grupa mică, mijlocie, mare)
GABRIELA SPIRIDON la GRĂDINIȚA CU PROGRAM PRELUNGIT ”PALATUL FERMECAT” REȘIȚA STR. OȚELULUI NR. 18 REȘIȚA CARAȘ - SEVERIN |
Pentru nelămuriri sau alte informaţii legate de proiect, ne puteţi contacta la una din adresele de E-mail:
ozanadragila@yahoo.com sau initiativada@yahoo.com sau la telefoanele:
OZANA DRĂGILĂ – 0722597116
GABRIELA NICOLETA SPIRIDON - 0749018197
3. Organizarea expoziţiei - Echipa de proiect va expune lucrările pe panouri. Lucrările vor fi expuse pe nivel de învăţământ, în funcţie de premiile obţinute – 30.04.2014 – 06.05.2014
- Confecţionarea bannerelor ”Paştele la români”;
- Pregătirea standurilor pentru vânzarea exponatelor;
- Pregătirea mijloacelor audio-vizuale pentru deschiderea oficială a expoziției
- Evaluarea şi jurizarea lucrărilor înscrise în concurs – 07.05.2014 – 09.05.2014
Echipa de proiect va numi Comisia de jurizare și va stabili criteriile de evaluare ce iau în considerare secțiunea, nivelul de vârstă, modalitatea de aplicare a tehnicii de lucru, respectarea temei, acuratețea, estetica lucrării. Pentru fiecare secțiune vor fi acordate premiile I, II, II, premii speciale sau mențiuni, diplome de participare, pe nivele de vârstă, respectiv pe clase, inclusiv pentru secțiunea adresată cadrelor didactice. Numărul premiilor nu va depăși 25% din numărul participanților în cadrul unei secțiuni. În urma jurizării se stabilește clasamentul, premiile obținute, are loc centralizarea datelor și publicarea lor. Această etapă (a premierii) se va derula înaintea expoziţiei, deoarece toate lucrările înscrise în concurs vor fi scoase la vânzare
5. Desfăşurarea propriu – zisă a expoziţiei cu vânzare – 12.05.2014 – 16.05.2014
- Deschiderea expoziției de către oficialităţi;
- Anunţarea premianţilor;
- Prezentări PowerPoint cu materialele expediate de către cadre didactice din ţară;
- Vânzarea exponatelor;
- Gestionarea sumelor încasate va fi realizată de către o comisie alcătuită din reprezentanţi ai instituțiilor implicate.
- Veniturile încasate din vânzarea lucrărilor vor fi făcute publice prin intermediul presei locale, şi vor fi destinate copiilor din asociație pe baza documentelor justificative;
6. Expedierea diplomelor
- Diplomele ce atestă premiile obținute vor fi trimise până la sfârșitul acestui an școlar, prin intermediul plicurilor trimise la înscriere, iar cele de participare + adeverințele cadrelor didactice + DIPLOMA DE PARTICIPARE la simpozion (unde este cazul) vor fi transmise prin E-mail (21.06.2014)
În urma participării la ambele secţiuni (concurs + simpozion), cadrele didactice vor obţine:
- · Diplomă participare la simpozion
- · Adeverinţă participare curs de instruire prin CCD
- · Diplomă specială de participare la proiect
- · Adeverinţă de voluntar
- · Adeverinţe de indrumător şi colaborator
Interes general | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: coanita | 04.03.2014 17:42 | 1564 vizualizări
Comentarii (4)
11.03.2014 22:30 coanita - Autor
Ne cerem scuze pentru faptul ca materialul pentru proiect s-a publicat pe didactic in doua parti: una continand proiectul, una doar cu stampilele. Voi publica si anexele pentru doritori.
14.03.2014 22:12 coanita - Autor
Dragi colegi,
cei care doriti sa participati la acest proiect, va rugam sa ne scuzati pentru modul in care ne-a fost acceptata postarea proiectului. Restul de materiale necesare inscrierii - fisele + acordul le gasiti la rubrica RESURSE sub titlul Anexe - proiect national. Va asteptam la proiect!
13.04.2014 20:53 anamariamuresan
am tot cautat anexele ,dar nu le-am gasit nicaieri
13.04.2014 20:55 anamariamuresan
am tot cautat anexele ,dar nu le-am gasit nicaieri
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.