Şcoala cu
bune practici

49 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Paştele la români - ediţia a III-a

Proiectul se adresează preşcolarilor, şcolarilor şi cadrelor didactice din judeţul Caraş-Severin şi din ţară. Cuprinde două secţiuni: artistico-plastică - pentru elevi şi secţiunea de simpozion on-line, pentru cadrele didactice.

Nume proiect: PROEICT EDUCAŢIONAL "PAŞTELE LA ROMÂNI" - ediţia a III-a

Organizatori: ASOCIAŢIA UMANITARĂ "INIŢIATIVA DA" REŞIŢA ŞCOALA GIMNAZIALĂ NR. 2 REŞIŢA CCD CARAŞ-SEVERIN ORGANIZAŢIA SALVAŢI COPIII CARAŞ-SEVERIN

Condiţii de participare: Trimiterea lucrărilor elevilor la secţiunea I (2lucrări/clasă) şi a referatelor dascălilor într-un plic + 1 plic autoadresat + taxa de 5 lei/ dascăl / secţiunea 1 şi 10 lei / dascăl / secţiunea 2.

Perioadă înscriere: 02.02.2015 - 03.04.2015

Perioadă desfăşurare: 02.02.2015 - 19.06.2015

ETAPELE PROIECTULUI:

  1. Lansarea proiectului:
  • ·         postarea acestuia pe site – urile:

 

  1. Regulamentul/secțiunile proiectului:

Înscrierea participanților se face prin trimiterea lucrărilor după cum urmează:

 

  • ·       SECȚIUNEA I: CREAȚIE PLASTICĂ pe tema Paștelui

-         desen, pictură (la alegere)

-         ornamente și felicitări – SE ACCEPTĂ DOAR ORNAMENTE CARE POT FI TRIMISE ÎN PLIC, NU ÎN CUTII.

Această secțiune este pentru preșcolari și elevi. Lucrările se realizează pe suport A4 sau A3 și se etichetează după modelul de mai jos, iar eticheta va fi atașată pe verso, în colțul din dreapta, jos, cu o agrafă de birou, nu lipită sau capsată. Un cadru didactic poate participa la această secțiune cu maxim 2 lucrări/clasă.

NUMELE ȘI PRENUMELE PREȘCOLARULUI/ELEVULUI………………………………………………………………..

GRUPA/CLASA…………………………………………………………………………………………………………………..

UNITATEA DE ÎNVĂȚĂMÂNT…………………………………………………………………………………………………

CADRU DIDACTIC ÎNDRUMĂTOR………………………………………………………………………………………….

ADRESA de E-mail a cadrului didactic………………………………………………………………………………………

Înscrierea participanților și expedierea lucrărilor:

pentru secțiunea I se completează fișa de înscriere ( ANEXA 1) și ACORDUL DE PARTENERIAT- în 2 exemplare – acesta este opţional (ANEXA 2) și se trimit într-un plic autoadresat și timbrat (MINIM 3lei / cadru didactic) împreună cu lucrările participante și cu taxa de concurs de 5 lei/SECŢIUNE

  • ·       SECȚIUNEA II: LUCRĂRI/REFERATE ALE CADRELOR DIDACTICE

Taxa la această secţiune este de 10 lei de cadru didactic. Un cadru didactic poate participa la secțiunea – simpozion cu o singură lucrare. Se admit lucrări cu doi autori, fiecare achitând taxa separat (10 lei /cadru didactic).

Lucrările pot fi referate, modele de serbări realizate cu ocazia sărbătorii de Paște, pe tema proiectului. Nu se impune un anume scris, dar lucrările să conțină semne diacritice. Aceste lucrări vor fi trimise printate în plicul cu lucrările plastice, prin poștă, însoțite de fișa de înscriere pentru secțiunea II (ANEXA 3) şi taxa de 10 lei (tot în plic) la adresele unde se trimit plicurile.

- Expedierea, prin poştă, a lucrărilor/cadru didactic/clasă/grupă, realizate pe  tema propusă, la adresele de mai jos, se va face până cel târziu 03.04.2015 (data poștei):

  • ·       Pentru elevi  - ciclul primar (clasele pregătitoare/ I, a II-a, a III-a, a IV-a)

OZANA DRĂGILĂ la

ȘCOALA GIMNAZIALĂ NR. 2 REȘIȚA

STR. ROMANILOR NR. 1

320058 REȘIȚA

CARAȘ - SEVERIN

ROMÂNIA

  • ·        Pentru preșcolari (grupa mică, mijlocie, mare)

GABRIELA SPIRIDON la ŞCOALA GIMNAZIALĂ „MAREŞAL ALEXANDRU AVERESCU”

STR. LIBERTĂŢII NR. 2 A

COD. 625100

Loc. ADJUD, JUD. VRANCEA

Cu specificaţia clară pe plic

„PENTRU CONCURSUL – „Natura în culori şi versuri”

 

Pentru nelămuriri sau alte informaţii legate de proiect, ne puteţi contacta la una din adresele de E-mail:

ozanadragila@yahoo.com sau  initiativada@yahoo.com sau la telefoanele:

OZANA DRĂGILĂ – 0722597116

GABRIELA NICOLETA SPIRIDON – 0749018197

NU TRIMITEŢI LUCRĂRILE ŞI BANII DECÂT ÎN PLIC, NU ÎN COLET!!

COLETELE NU VOR FI ACCEPTATE!!!!! DE ACEEA, SUNT NU SUNT ACCEPTATE NICI ORNAMENTE CE NU POT FI TRIMISE ÎN PLIC.

3. Organizarea expoziţiei - Echipa de proiect va expune lucrările  pe panouri. Lucrările vor fi expuse pe nivel de învăţământ, în funcţie de premiile obţinute – 06.04.2015 – 08.04.2015

  • Confecţionarea bannerelor ”Paştele la români”;
  • Pregătirea standurilor  pentru  vânzarea exponatelor;
  • Pregătirea mijloacelor audio-vizuale pentru deschiderea oficială a expoziției

 

  1. Evaluarea şi jurizarea lucrărilor înscrise în concurs – 09.04.2015 – 10.04.2015

Echipa de proiect va numi Comisia de jurizare și va stabili criteriile de evaluare ce iau în considerare secțiunea, nivelul de vârstă, modalitatea de aplicare a tehnicii de lucru, respectarea temei, acuratețea, estetica lucrării. Pentru fiecare secțiune vor fi acordate premiile I, II, II, premii speciale sau mențiuni, diplome de participare, pe nivele de vârstă, respectiv pe clase, inclusiv pentru secțiunea adresată cadrelor didactice. Numărul premiilor nu va depăși 25% din numărul participanților în cadrul unei secțiuni. În urma jurizării se stabilește clasamentul, premiile obținute, are loc centralizarea datelor și publicarea lor. Această etapă (a premierii) se va derula înaintea expoziţiei, deoarece toate lucrările înscrise în concurs vor fi scoase la vânzare

 

5. Desfăşurarea  propriu – zisă a expoziţiei cu vânzare – 10.04.2015 – 11.04.2015

- Deschiderea expoziției de către oficialităţi;

- Anunţarea premianţilor;

- Prezentări PowerPoint cu  materialele expediate de către cadre didactice din ţară;

- Vânzarea exponatelor;

- Gestionarea sumelor încasate va fi realizată de către o comisie alcătuită din reprezentanţi ai instituțiilor implicate.

- Veniturile încasate din vânzarea lucrărilor vor fi făcute publice prin intermediul presei locale, şi vor fi destinate  copiilor  din asociație pe baza documentelor justificative;

6. Expedierea diplomelor

- Diplomele ce atestă premiile obținute vor fi trimise până la sfârșitul acestui an școlar, prin intermediul plicurilor trimise la înscriere, iar cele de participare + adeverințele cadrelor didactice + DIPLOMA DE PARTICIPARE la simpozion (unde este cazul) vor fi transmise prin E-mail (21.06.2015)

În urma participării la ambele secţiuni (concurs + simpozion), cadrele didactice vor obţine:

  • ·         Diplomă participare la simpozion
  • ·         Adeverinţă participare curs de instruire prin CCD
  • ·         Diplomă specială de participare la proiect
  • ·         Adeverinţă de voluntar
  • ·         Adeverinţe de indrumător şi colaborator

 

Propus de: coanita | 24.01.2015 16:24 | 1354 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Trei aspecte ale rezilientei

Echilibrul emotional

Comentarii (1)

1 0

24.01.2015 17:32 coanita - Autor

Participarea dvs. ne onorează!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 14 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

626 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN