"PRIMAVARA VIRTUALA' - Concurs Interjudetean de desene pe calculator, editia a IV-a
Concursul se adresează tuturor elevilor care activează în Cluburi și Palate ale Copiilor din toate judeţele ţãrii. cu vârste cuprinse între 8 și 15 ani (născuţi între anii 2003-1996)
Desfăşurarea concursului:
Se desfăşoară în luna aprilie 2011 şi cuprinde urmatoarele etape:
1. Etapa de înscriere în concurs :
Participanţii vor completa:
- Fişa de participare (Anexa 1), completată cu toate datele solicitate.
- Acordul de parteneriat (Anexa 2) semnat și ștampilat de conducerea clubului / palatului, unul pentru fiecare unitate. Ambele vor trimise în plic odată cu lucrările elevilor. În fişă se va specifica adresa de e-mail pentru trimiterea diplomelor si acordurilor de parteneriat scanate.
2.Trimiterea desenelor -format A4 - până pe data de 10 aprilie 2011 (data poștei) pe adresa:
Ing. Muntean Mirela
Clubul Copiilor Huedin
Str. Vlãdeasa nr. 7, Huedin, cod: 405400, judeţul Cluj
cu specificaţia Pentru concursul „Primãvara virtualã”
Softul utilizat va fi Paint-ul. Un cadru didactic coordonator poate trimite maximum 10 lucrări la fiecare categorie de vârstă. Pe verso, în colţul din dreapta, jos, se vor scrie, pe etichetă, cu majuscule, următoarele: titlul lucrării, numele şi prenumele elevului, anul nașterii, clubul / palatul copiilor, numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător, localitatea, judeţul.
3. Jurizarea lucrărilor trimise se va face pânã la data de 20 aprilie 2011
4. Stabilirea rezultatelor
Baremele de corectare sunt stabilite de către comisia de jurizare, formatã din profesori de specialitate de la unitãţile școlare din orașul Huedin.
Se vor descalifica lucrările care nu îndeplinesc toate criteriile de participare.
Nu se admit contestaţii. Nu se restituie lucrările.. Lucrările trimise de către concurenţi vor deveni proprietatea Clubului Copiilor Huedin, care este organizatorul concursului.
Se vor acorda diplome pentru elevii participanţi la concurs (locurile I, II, III și menţiuni), pe categori de vârstă (2000-2003 şi 1996-1999) și diplome pentru cadrele didactice coordonatoare.
Nu se percepe taxa de participare.
Diplomele si acordul de parteneriat vor fi trimise prin poştã pânã pe data de 30 aprilie 2011.
Amanunte gasiti in fisierul atasat (Regulamentul, Fisa de inscriere, Acordul de parteneriat)
Propus de: munteanm | 02.03.2011 20:51 | 2240 vizualizări
Comentarii (1)
02.05.2011 21:10 munteanm - Autor
Multumim pentru participare, rezultatele le gasiti pe Forum , sectiunea Stiri si evenimente. Diplomele pentru locurile I, II, III, mentiune, pentru profesorul coordonator si Acordul de parteneriat au fost trimise prin posta.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.