Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Proiect Asfran: Simpozion și concurs aflat in CAERI, nr. 24986 /2 /22.01.2018, poziția 475

Proiectul ”Studiul limbilor moderne în Europa” își propune să conștientizeze elevii și profesorii implicați cu privire la studiul limbilor moderne și, mai ales, al limbii franceze. Si anul acesta, proiectul își propune să antreneze elevi care studiază limba franceză la ciclul gimnazial și liceal, cadre didactice de la școlile partenere, din Argeș și din alte județe.

Nume proiect: STUDIUL LIMBILOR MODERNE IN EUROPA - MIZĂ ȘI PERSPECTIVE

Organizatori: ASFRAN – Asociația Generală a Profesorilor de Limbă Franceză Argeș ; Scoala Gimnazială ”Ion Minulescu” Pitești; Inspectoratul Şcolar Judeţean Argeş; Casa Corpului Didactic Argeş; ARPF Argeş, Centre de Reussite Universitaire Pitești.

Condiţii de participare: 1. Concurs de afişe: elevii claselor V-XII; maxim 2 afişe pentru un profesor coordonator. 2. Concurs de prezentări PPT (spoturi sau alte materiale video);maxim 2 ppt pentru un profesor coordonator.

Perioadă înscriere: 19.03.2018 - 07.05.2018

Perioadă desfăşurare: 12.03.2018 - 31.08.2018

Concursul ”Pourquoi pas le francais” se adreseaza, cu precadere, elevilor care studiază limba franceză și profesorilor acestora.

Simpozionul este dedicat profesorilor de limbi moderne care doresc sa impartaseasca din experienta proprie.

Propus de: triobcatialexia | 13.03.2018 00:23 | 3023 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN