Proiect Educațional Național, ediția a IV-a
Nume proiect: "Popas în lumea basmului"
Organizatori: Școala Gimnazială "Mihai Eminescu" Buhuși, județul Bacău
Condiţii de participare: Nu se percepe taxă de participare
Perioadă înscriere: 01.11.2015 - 30.11.2015
Perioadă desfăşurare: 15.02.2016 - 15.06.2016
Regulament de desfăşurare a CONCURSULUI NAŢIONAL “ Popas în lumea basmului “
Ediția a IV-a
2015-2016
a) Pentrusecţiunealiterară, se va scrie o compunere, de 1-2 pagini, în care eleviide clasa a V-a săcreeze un basmpropriu, respectândparticularităţilestilisticeşi de conţinut, specificeacestui tip de scriere;
Criterii de realizare :
- fiecare creaţie literară va fi scrisă la un rând, mărimea fonturilor de 14, TNR;
- textul să nu depasească două pagini format A4;
- fiecare lucrare va cuprinde obligatoriu, la două rânduri sub titlu, în partea dreaptă, următoarele date: nume şi prenume elev, şcoala de provenienţă, judeţul şi profesorul îndrumător.
b) Pentru secţiunea artistico-plastică, elevii vor crea o machetă, reprezentând o scenă dintr-un basm studiat sau citit, dar din literatura română populară sau cultă;
Criterii de realizare :
- § fiecare machetă va cuprinde obligatoriu titlul basmului reprezentat;
- fiecare machetă va avea o etichetă cu următoarele date: nume şi prenume elev sau elevi, şcoala de provenienţă, judeţul şi profesorul îndrumător;
- fiecare machetă va fi expediată la asdresa şcolii coordonatoare.
c)Pentru secţiunea dramaturgie, elevii de clasa a V-a vor dramatiza un fragment dintr-un basm studiat sau citit, dar din literatura română.
Criterii de realizare :
- elevii vor purta costumaţii specifice personajelor reprezentate;
- activitatea se va filma şi descărca pe un DVD;
- sceneta să nu dureze mai multe de 15 minute.
Inscrierile se realizeaza in perioada 1 noiembrie- 30 noiembrie 2015 (data postei).
Plicul trebuie să cuprindă OBLIGATORIU următoarele documente:
- fisa de inscriere, ce se va trimite obligatoriu şi pe adresa de email lgaina@yahoo.com
- acordul de parteneriat in 3 exemplare, semnat şi stampilat de director;
- lucrarile elevilor vor fi trimise în format electronic pe adresa lgaina@yahoo.com , dar si listate în plic, în care trebuie să mai fie un alt plic autoadresat.;
Lucrările trimise nu trebuie să mai fi fost participante la vreun concurs, premiate la vreo manifestare sau publicate (inclusiv pe internet). În cazul în care nu se va respecta această condiţie, concurentul va fi eliminat din concurs.
Criterii de evaluare a lucrărilor:
Pentru jurizarea creaţiilor înscrise în concurs se va urmări:
- Ø munca elevului;
- Ø contribuţia individuală, talentul, gradul de originalitate şi imaginaţia, creativitatea pe care acesta le dovedeşte prin lucrarea realizată.
Observaţii finale:
v Numărul de lucrări acceptate în cadrul concursului este limitat la maxim 6 lucrări de fiecare profesor participant, pe secţiune.
v Concursul se adresează copiilor din ciclul gimnazial.
v Se vor acorda premiile I, II, III, precum şi menţiuni pentru fiecare an de studiu/secţiune.
v Cadrele didactice vor primi adeverinţe şi diplome de participare.
v Lucrările primite nu se restituie. Participanţii vor fi de acord ca lucrările trimise să fie folosite în revista şcolii şi postate pe site-ul şcolii cu specificarea autorului.
v Nu se acceptă contestaţii.
v Participarea la concurs presupune acordul cu cele menţionate mai sus.
NU SE PERCEPE TAXĂ DE PARTICIPARE
- · Calendarul proiectului/ concurs:
Încheierea acordurilor de parteneriat şi completarea fişelor de înscriere
|
1 noiembrie 2015- 30 noimbrie 2015 |
Trimiterea lucrărilor |
15 martie 2016 – 15aprilie 2016
|
Jurizarea lucrărilor |
1 mai 2016 – 15 mai 2016 |
Afişarea rezultatelor |
20 mai 2016 |
Festivitatea decernării premiilor |
2 iunie 2016 |
Expedierea diplomelor |
2 iunie 2016– 20 iunie 2016 |
Propus de: Lacra_1977 | 03.11.2015 22:07 | 1449 vizualizări
Comentarii (15)
06.11.2015 17:40 claudia2gl
Aș vrea să particip la concurs, am elevi talentați, dar nu înțeleg de ce trebuie să-i selectez și să le trimit numele pe fișa de înscriere până pe 30 nov., dacă lucrările propriu-zise trebuie trimise abia în martie. Nu s-ar putea trimite doar parteneriatele acum, iar mai târziu și fișele?
Dacă din aceeași școală participă mai multe cadre didactice, se pot trece pe același acord?
06.11.2015 17:48 Lacra_1977 - Autor
Da, puteți trimite doar acordul de parteneriat până la 30 noiembrie. Pot participa și celelalte cadre didactice din școală (pt fiecare se va încheia câte un acord), cu conditia ca numărul lucrărilor trimise să nu fie mai mare de trei pt. fiecare profesor.
06.11.2015 18:41 claudia2gl
Mulțumesc!
06.11.2015 19:31 claudia2gl
Revin cu încă o întrebare: la concursul de creație literară pot participa doar elevi de clasa a V-a?
06.11.2015 20:22 Lacra_1977 - Autor
Da, pentru că basmul se studiază în clasa a V-a și proiectul a fost conceput pentru acest nivel de vârstă.
08.11.2015 20:45 NatasaValentina
Se poate participa la sectiunea dramaturgie cu Sarea in bucate? Va multumesc!
08.11.2015 22:08 Lacra_1977 - Autor
Da, sigur.
13.11.2015 08:35 justme
De ce nu trimitem mai intai acordul de parteneriat scanat, pe mail, apoi sa punem cele trei exemplare in momentul in care trimitem si lucrarile elevilor?
13.11.2015 19:06 Lacra_1977 - Autor
Din punctul meu de vedere, puteți trimite acordurile în original odată cu lucrările elevilor, dar Inspectoratul le cere dianinte, în vederea înscrierii proiectului în CAEN.
22.11.2015 02:17 maximus1971
Prima observație finală de mai sus se referă la faptul că numărul de lucrări acceptate în cadrul concursului , pentru fiecare profesor participant, este de 6 , nu de 3, așa cum i-ați răspuns anterior claudiei2gl. Care din informații e cea corectă?
22.11.2015 02:26 maximus1971
"Prezentul acord se încheie în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte " , scrie în textul acordului însuși.
"Plicul va cuprinde acordul de parteneriat în trei exemplare" , este mențiunea făcută mai sus, în regulamentul concursului.
Vă rog să clarificați acest aspect.
Mulțumesc.
22.11.2015 15:40 Lacra_1977 - Autor
Dacă ați mai inițiat proiecte de acest tip, știți că acordurile se încheie în 3 exemplare: unul pentru dosarul proiectului care merge la Inspectorat, unul care rămâne la școală și încă unul pentru colaboratorul la proiect. În ceea ce privește numărul lucrărilor acceptate în proiect, acesta este de 3 pentru fiecare cadru didactic participant din școală, așa cum i-am răspuns anterior colegei. Nu știu ce nu este clar.
22.11.2015 21:00 maximus1971
Observaţii finale:
v Numărul de lucrări acceptate în cadrul concursului este limitat la maxim 6 lucrări de fiecare profesor participant, pe secţiune.
Am citat din conținutul proiectului . Vi se pare că e în concordanță cu ceea ce mi-ați răspuns mai sus?
22.11.2015 21:09 maximus1971
" Numărul de lucrări acceptate în cadrul concursului este limitat la maxim 6 lucrări de fiecare profesor participant, pe secţiune. " Acesta textul primei observații finale publicate de dvs.în cadrul prezentului proiect. Vi se pare că e în concordanță cu ceea ce mi-ați răspuns mai sus?
26.11.2015 16:50 NatasaValentina
Care este adresa postala pe care trebuie trimise acordurile?
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.