Remus Pricopie: “Priorităţile anului şcolar 2013-2014 sunt inspecţia la clasă şi evaluările constante”
La dezbaterea desfăşurată la sediul Inspectoratului Şcolar al Judeţului Ilfov au participat şi preşedintele Consiliului Judeţean, Marian Petrache, prefectul judeţului Ilfov, Speranţa Cliseru, reprezentanţii Poliţiei, Jandarmeriei şi ai Direcţiei de Sănătate Publică.
Întâlnirea cu directorii de unităţi de învăţământ din judeţul Ilfov se numără printre cele 20 de vizite similare în teritoriu efectuate de ministrul Remus Pricopie în cele nouă luni de mandat, menţionează MEN.
Sursa: AGERPRES
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: cdiasimi | 11.09.2013 14:50 | 5895 vizualizări
Comentarii (12)
11.09.2013 21:42 0blabla
...
14.09.2013 03:16 professorbujor
"Degeaba am facut reforme la nivelul sistemului " zice ministrul !
Care sunt acele reforme ,onorabile ? Sa aflam si noi !
Invatamantul preuniversitar s-o fi reformat pe ici ,pe colo ,prin punctele esentiale ,dar nu s-a schimbat nimic !
Programele disciplinelor de invatamant au ramas supraincarcate si necorelate interdisciplinar ,necorelate nici cu noile cerinte ale pietei fortei de munca .
Tot bateti apa-n piua cu evaluarile si cu programe de pregatire individualizata !
Pai,daca in clasa ai 20 elevi dintre care 5 nu au cunostintele necesare ,trebuie sa stai sa lucrezi cu fiecare,zilnic,minimum 1 ora ;deci 5 ore la clasa.La cele 4-5 clase aflate in norma ,sunt necesare 20-25 ore afectate PIP .Adunand inca 4-5 ore din norma obligatorie ,rezulta ca ziua ar avea 24-30 ore de munca !
In consecinta ,un cadru didactic ar avea nevoie de o zi care sa contina 32-38 de ore !
Va rog ,domnule ministru sa dati o hotarare de guvern ,sau un ordin de ministru prin care durata zilei de munca sa fie modificata in conformitate cu ideile pe care le promovati !
Va felicit pentru contributia pe care o aveti in reforma de forma a invatamantului ,si va asteptam si cu alte idei asemanatoare care sa ilustreze adevarata dimensiune a gandirii dvs. reformatoare !
14.09.2013 11:45 coj61
Felicitări, Silviu, pentru această analiză şi pentru idei! Bine ar fi ca cei care au putere de decizie să ţină cont de ele. Realitatea ne demonstrează însă că cei care au idei bune si stiu să-şi facă meseria au de luptat cu cei care bat pasul pe loc, cu cei care nici nu se pricep şi nici nu vor să o facă.
15.09.2013 01:43 cristescu14
Cam multe pretentii pentru banii cu care ne platiti! De aducerea salariilor la un nivel decent cand ne vorbiti?
15.09.2013 20:15 1957
In vremurile acestea trebuie sa recunoastem ca banii conteaza. Diplomele nu ne platesc facturile! Satisfactiile morale nu platesc facturile! Eu vreau un salariu dupa importanta sociala a muncii pe care o fac. Trebuie SANATATE si INVATATURA. Doua valori ce inalta un popor.
16.09.2013 19:41 darsim
Ce-ar fi daca le-am propune celor care "fac reforme" .....sa stea macar cate o luna la o clasa cu cate 25-30 copii, de 7-10 ani.......si sa nu mai propuna tot felul de aberatii din spatele unor birouri frumos lustruite.......
16.09.2013 22:04 madi_veli
Astea sunt prioritatile noului a scolar?...dar de marirea salariilor cand se vorbeste, ca de inspectii am tot auzit si de evaluari nationale si de fiecare data tot noi, dascalii suntem de vina si tot noua ni se baga sula in coaste . Cam multe pretentii, pe bani putini....daca vreti eficienta la nivel educational national, trebuie sa remunerati/ rasplatiti si dascalii. Pana cand ne vom cumpara materiale didactice din banii nostri pentru a putea sustine anumite lectii asa cum trebuie?...pana cand vom mai strange buzunarul atunci cand vrem si noi un concediu sau o tinuta eleganta?....ca deh, elevii sunt mai eleganti decat noi. Satisfaciile noastre nu sunt numai pe plan profesional, prin diplome pe care le punem la mapa. Alea sunt doar hartii si cu ele nu putem sa cumparam nimic....situatia invatamantului romanesc ca si a sanatatii din Romania e deplorabila....suntem de rasul Europei si nu numai...rusine!
16.09.2013 23:40 pacurar_tiberiu
Nu mai pot să mă supăr pe nimeni. Nu mă întrebați de ce, pentru că nu pot să vă răspund. Pur și simplu refuz să mă mai supăr. M-am tot gândit și cred că rezolvarea problemelor învățământului românesc ar sta pur și simplu într-o lege care i-ar obliga pe cei care ”scornesc” sau ”născocesc” legile care stau la baza învățământului românesc, să treacă automat la clasă în anul imediat următor și să se convingă pe propria lor piele de efectele ”gândirii” lor. Voi ce părere aveți?
17.09.2013 20:30 LuminitaDavid
Si totusi,trebuie sa incercam sa mai schimbam elevii,asta ne e menirea!
17.09.2013 22:37 LaLaMary
Vai de noi! Pana cand? Nu stiu!!!!
19.09.2013 22:51 nina7pop
Domnule ministru, insuccesul elevilor de clasa a VIII-a la Evaluarea Nationala este sinonim cu esecul reformelor - prea multe, prea dese - de care vorbiti. De la inaltimea ministerelor se vede faptul ca din ce in ce mai multi copii traverseaza ani buni de scoala - poate chiar facultati - insa nu stiu sa scrie? Asta a facut ,,reforma" in invatamant, a crescut ,,productia la hectar" de analfabeti. Trist este faptul ca au trecut peste douazeci de ani ca sa se ajunga aici, dar sigur ar fi necesari mult mai multi pentru a indrepta lucrurile, asta in cazul ca se si doreste acest lucru.
Iar in privinta inspectiilor, are dreptate Silviu - Cine sa le faca? Oamenii ajunsi in inspectoratele scolare datorita culorii politice si pun pe site-uri documente agramate? Ei sunt cei care dau indicatii de a fi in regula cu hartogaraia - restul conteaza mai putin, procesul-verbal se puncteaza...
02.10.2013 15:22 mirceab26
Inca un ministru incompetent si care traieste in lumea lui!
Pai, domnule Pricopie, incearca domnule sa predai cateva zile la o scoala si apoi da-ti cu parererea! Pana atunci, mai pune mana pe carte!
Ajunge cate un universitar ministru peste invatamant si crede ca a descoperit America....
Domnule ministru, pe langa faptul ca esti incompetent, nici nu vrei sa inveti!
Nu rezolvi nimic cu acele inspectii, doar ne vei stresa si mai mult pe noi profesorii....
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.