Sesiune de comunicari pentru elevi "Copilarie fara frontiere"
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
SESIUNEA DE COMUNICĂRI PENTRU ELEVI
TEMA: COPILĂRIE FĂRĂ FRONTIERE
SESIUNEA DE COMUNICĂRI este organizată în cadrul PROIECTULUI „Copilărie într-un cuib de cuc”, finanţat de Fundaţia SOROS, prin intermediul Centrului Educaţia 2000+, în cadrul schemei de granturi Parteneriat pentru educaţie! Granturi pentru şcoli în dificultate!
1. ORGANIZATOR
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 10 Suceava
2. PARTENERI
- Inspectoratul Şcolar al Judeţului Suceava
- Organizaţia „Salvaţi Copiii!” filiala Suceava – partener în proiect
- Asociaţia Regională pentru Educaţie şi Dezvoltare (ARED) Suceava – partener în proiect
- Cotidianul local Monitorul de Suceava
- Cotidianul local Crai Nou
- Bucovina TV
3. SCOPUL
Sesiunea de comunicări are ca scop valorizarea competenţelor de comunicare orală în rândul elevilor, prin prezentarea în plen a eseurilor realizate pe tematica propusă, demonstrând creativitate şi capacitate de sinteză. De asemenea, sesiunea de comunicări va asigura diseminarea proiectului “Copilărie într-un cuib de cuc”, în rândul şcolilor din judeţ şi din ţară.
4. OBIECTIVE GENERALE
- promovarea iniţiativelor elevilor de a valorifica texte literare şi creaţii din artele vizuale în vederea realizării de eseuri pe tematica propusă;
- dezvoltarea spiritului de iniţiativă a elevilor şi cadrelor didactice;
- valorizarea creativităţii şi ingeniozităţii participanţilor;
- stimularea capacităţii de autoevaluare şi interevaluare;
- promovarea învăţării centrate pe elev;
- valorificarea cooperării profesor-elev în realizarea lucrărilor;
- diseminarea exemplelor de bune practici între şcoli care derulează proiecte în cadrul aceleiaşi scheme de granturi
5. DATA ŞI LOCUL DESFĂŞURĂRII
15 octombrie 2011 |
orele 9.00 – 14.00 |
Şcoala cu clasele I-VIII nr.10 Suceava, Str. Baladei nr. 4A |
6. PARTICIPANŢI
Elevi ai claselor I-VIII din întreaga ţară şi profesorii îndrumători de lucrări.
7. SECŢIUNI
I. Copilăria în literatură
II. Copilăria în artele vizuale
III. Masă rotundă cu profesorii îndrumători, lansare de carte şi material didactic
8. REGULAMENT DE PARTICIPARE:
- înscrierea participanţilor – termen 25 septembrie 2011, pe baza fişei de înscriere
- persoane de contact:
- tipurile de lucrări acceptate:
- cărţi şi materiale didactice ale cadrelor didactice, în vederea lansării, la masa rotundă (pot fi aduse în ziua sesiunii)
9. CONDIŢII DE PARTICIPARE
a) Înscrierea participanţilor, pe baza fişei de înscriere, pe e-mail, la ambele adrese de e-mail de mai sus, pentru siguranţă, până la data de 25 septembrie 2011. (Se va confirma obligatoriu de catre persoanele de contact desemnate primirea fişei şi validarea înscrierii)
b) Trimiterea lucrārilor
- pe e-mail (la ambele adrese de e-mail de mai sus, pentru siguranţă),
Plicul în format A4 va conţine toate lucrările coordonate de acelaşi cadru didactic, atât listate cât şi pe suport electronic (doar dacă nu au fost trimise pe e-mail şi confirmată primirea lor), precum şi un plic autoadresat (A4, pliat), în care participanţii vor primi ulterior diploma/diplomele şi CD-ul (cu ISBN) cu lucrările publicate.
Lucrările pentru expoziţie (desen, grafică, pictură, colaj) vor fi etichetate în partea dreaptă jos, având specificate: titlul lucrării, numele şi prenumele autorului, şcoala, profesorul îndrumător.
Lucrările pentru concursul de creaţie literară vor avea de asemenea specificat numele elevului, clasa, şcoala, localitatea, profesorul îndrumător, imediat sub titlu, în partea dreaptă sus.
Jurizarea lucrărilor se va face de către o comisie constituită la nivelul instituţiei gazdă.
Lucrările nu se înapoiază.
c) Redactarea lucrārilor/eseurilor pentru sesiune – format A4, pe o singurā parte, scris la un rând, cu margini egale 20 mm, în Arial 12 şi nu va depăşi trei pagini. Titlul lucrārii va fi scris cu Arial 14 Bold, centrat. Autorul, instituţia şi profesorul îndrumător vor fi scrise douā rânduri mai jos, aliniere dreapta, cu Arial 12 . Lucrările trebuie să conţină obligatoriu semnele diacritice, altfel nu vor fi luate în considerare.
Organizatorii îşi rezervă dreptul de a refuza lucrările care nu respectă cerinţele formulate.
Important! Fiecare elev va putea participa cu cel mult două lucrări, (sesiunea propriu-zisă, concurs, expoziţie), iar un profesor îndrumător poate participa cu cel mult patru elevi.
Elevii participanţi la sesiune vor prezenta oral, în plen, sinteza lucrării, în cel mult cinci – şapte minute, putând folosi aparatură video (videoproiector, laptop) din dotarea şcolii, dacă este nevoie. Se acceptă şi prezentări Power Point, înregistrări video sau alte programe media.
d) Taxa de participare, 10 RON pentru fiecare lucrare înscrisă, va fi trimisă prin mandat poştal pe adresa şcolii, (ŞCOALA CU CLASELE I-VIII NR. 10 SUCEAVA, STRADA BALADEI, NR. 4A), pe numele coordonatorul proiectului, prof. ZIMBRU RODICA.
Taxa de participare include cheltuielile de organizare, realizarea diplomelor de participare, inscripţionarea CD-ului cu lucrările participanţilor, precum şi costurile pentru protocol. Lucrările vor fi prezentate pe secţiuni.
Pentru elevii Şcolii cu clasele I-VIII nr. 10 participarea este gratuită, costurile aferente fiind suportate din grantul alocat în cadrul proiectului. Condiţiile de participare rămân aceleaşi, maxim 2 lucrări de elev, maxim 4 elevi pentru un cadru didactic îndrumător.
Este indicat ca elevii participanţi să fie însoţiţi de profesorii îndrumători, pentru care se va organiza o secţiune separată, sub forma unei mese rotunde, aşa cum reiese din program.
Nu este admisă participarea indirectă pentru elevii din judeţul Suceava!
Fiecare autor va primi direct / prin poştă, diploma cu premiul acordat / diploma de participare, programul activităţii, CD-ul (cu ISBN).
10. PROGRAMUL SESIUNII
Ora |
Activitatea
|
9.00-9.30 |
Primirea participanţilor Vizitarea expoziţiei, vizualizarea exponatelor |
09:30 – 10:00 |
Festivitatea de deschidere Prezentarea proiectului ,,Copilărie într-un cuib de cuc” |
10:00 – 11:30 |
Prezentări pe secţiuni |
11:30 – 12:00 |
Pauză de cafea |
12:00 – 13:30 |
Prezentări pe secţiuni |
13:30 – 14:00 |
Raportările activităţilor pe secţiuni. Înmânarea diplomelor. Festivitatea de închidere |
11. Coordonatori simpozion
Prof. Dumitru Chiuariu, director
Prof. Rodica Zimbru, coordonatorul proiectului
12. ComiTETUL de organizare
Prof. Dumitru Chiuariu, director
Prof. Rodica Zimbru, profesor de limba şi literatura română, coordonatorul proiectului
Prof. Luminiţa Andronachi, profesor de limba şi literatura română
Prof. Maria Cucuveică, profesor de limba şi literatura română
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE
TEMA: COPILĂRIE FĂRĂ FRONTIERE
NUMELE .................................................... PRENUMELE ..................................................................
PROFESOR ÎNDRUMĂTOR..................................................................................................................
ADRESA DE DOMICILIU ......................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
E-MAIL ....................................................................................................................................................
ŞCOALA ...................................................................................................................................................
LOCALITATEA ......................................................................................................................................
JUDEŢUL .................................................................................................................................................
TITLUL LUCRĂRII ...............................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
SECŢIUNEA/SUBSECŢIUNEA LA CARE SE ÎNCADREAZĂ LUCRAREA
......................................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................................
MODUL DE PARTICIPARE (bifaţi varianta aleasă):
o directă o prin trimiterea lucrării
MIJOLACE ICT NECESARE PREZENTĂRII
o videoproiector
o ecran proiecţie
o laptop / calculator / boxe
o altele (vă rugăm specificaţi) ...............................................................................................
Propus de: karla_rodica23 | 06.09.2011 18:30 | 2679 vizualizări
Comentarii (2)
10.09.2011 21:57 pirianuc
E interesant! Dar care sunt adresele de e-mail unde se trimit fisele de inscriere?
16.09.2011 09:47 karla_rodica23 - Autor
Buna ziua uturor.
Revin cu precizarea adreselor de e-mail ale persoanelor carora le puteti trimite materiale pentru sesiune. Iertare, se pare ca nu apar in textul publicat.
Asadar:
prof. Mariana Cucuveica, cucuveica_mariana@yahoo.com
prof. Luminita Andronachi, miluminpop@yahoo.com
Cerem scuze pentru mesajul incomplet.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.