SIMPOZION INTERJUDEȚEAN 27.05.2015
Nume proiect: ”SPORT, TURISM ȘI EDUCAȚIE” EDIȚIA A III-A, CAER 1179/2015
Organizatori: LICEUL TEHNOLOGIC ADMINISTRATIV ȘI DE SERVICII ”VICTOR SLĂVESCU” MUNICIPIUL PLOIEȘTI
Condiţii de participare: TRIMITEREA ÎNSCRIERII PÂNĂ LA 15 MAI 2015 SECȚIUNILE DEDICATE ELEVILOR SUNT FĂRĂ TAXĂ. PUBLICAȚIA SIMPOZIONULUI ESTE ELECTRONICĂ CU ISBN; PUBLICAȚIA PROIECTULUI ”JURNALUL CĂLĂUZITOR - BUNE PRACTICI” CU ISSN și ESTE DEDICATĂ ACTIVITĂ
Perioadă înscriere: 01.04.2015 - 15.05.2015
Perioadă desfăşurare: 27.05.2015
LICEUL TEHNOLOGIC ADMINISTRATIV ŞI DE SERVICII „VICTOR SLĂVESCU” MUNICIPIUL PLOIEŞTI
Vă invită să participaţi la SIMPOZIONUL INTERJUDEŢEAN „Educația permanentă – premiză pentru un învățământ de calitate” din cadrul Proiectului educațional ”SPORT, TURISM ŞI EDUCAŢIE” - ediţia a III-a, CAER 1179/2015.
Simpozionul va avea loc la Liceul Tehnologic Administrativ şi de Servicii „Victor Slăvescu” Ploieşti, Prahova (strada Teleajen, nr.11), în data de 27.05.2015, orele: 10.00.
Sesiunea de comunicări este deschisă cadrelor didactice de orice specialitate şi elevilor din judeţ şi din ţară.
INIŢIATOR: LICEUL TEHNOLOGIC ADMINISTRATIV ŞI DE SERVICII „VICTOR SLĂVESCU” MUNICIPIUL PLOIEŞTI, PRAHOVA prin: prof. Nicoleta Sevastian – director, prof. Mihaela Iuliana Vintilescu - director adjunct.
PARTENERI: Inspectoratul Şcolar al Judeţului Prahova, Casa Corpului Didactic Prahova, Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Prahova
ARGUMENT: Calea în formarea unor caractere puternice reprezentate prin tinerii zilelor noastre este educația permanentă. Dacă prin sport formăm caractere integre şi disciplinate, prin turism deschidem drumul spre cunoaşterea valorilor, prin educație șlefuim și responsabilizăm tinerele generații pentru tot parcursul vieţii. Un motiv în plus pentru a pune în valoare calitatea învățământului românesc și a scoate în evidență creativitatea și tenacitatea celor care cred în aceste valori. Transmiterea experienţelor personale şi colective în cadrul acestei sesiuni de comunicări metodico-științifice, vin în sprijinul celor care doresc să-și dezvolte latura profesională și să acumuleze experiență în astfel de împrejurări. La simpozion pot participa toate persoanele din sistemul de învăţământ şi nu numai, care sunt interesate de a face cunoscute studiile realizate, cercetările efectuate, experienţele trăite sau orice alte forme de desfăşurare privind aspectele pozitive din activitatea extraşcoală care să reprezinte un reper în îmbunătăţirea sistemului de învăţământ.
OBIECTIVE: Promovarea experienţelor personale şi sprijinirea elevilor în aprofundarea cunoştinţelor pentru reuşită în activitatea profesională şi socială.
SECŢIUNEA I - elevi „Educația permanentă – educație de calitate”
SUGESTII: secţiunea vizează susţinerea de către elevi a unor materiale atractive privind activităţile școlare, extraşcolare şi extracurriculare, care se încadrează în tema simpozionului și a proiectului educațional. Notă: se pot prezenta referate, portofolii, fişe de lucru, materiale didactice auxiliare, etc.
SECŢIUNEA a II-a – elevi, „Ghidul turistic – bune practici”
SUGESTII: secțiunea vizează exercitarea rolului de ghid turistic pe parcursul unei excursii, prezentat cu ajutorul unui material PPT sau video(se cțiunedestinată elevilor din profilul servicii, specializarea tehnician în turism). Notă: Prezentările elevilor vor ajuta la parcurgerea virtuală a unui traseu ales pentru o excursie și vor avea în vedere respectarea cerintelor specifice specializării în turism.
SECŢIUNEA a III-a - cadre didactice
SUGESTII: secţiunea vizează prezentarea unor lucrări ştiinţifice, articole, studii, referate, experienţe, abordări personale privind realizarea activităţilor școlare, extraşcolare şi extracurriculare acţiuni parteneriale educaţionale, proiecte și concursuri şcolare derulate în colaborare cu alte instituţii de învățământ și comunitare, care să fie în concordanţă cu tema simpozionului.
SECŢIUNEA a IV-a – „Conflictul între generații” - workshop. Notă: Secțiunea se desfășoară sub forma unui workshop și este destinată elevilor, cadrelor didactice, părinților, reprezentanţilor comunităţii locale, în vederea dezvoltării relațiilor dintre școală și beneficiari, condiţie pentru îndeplinirea misiunii şi atingerea obiectivelor propuse.
PROBLEME ORGANIZATORICE:
Informaţii privind secţiunile: Înscrierea participanţilor-elevi la cele două secțiuni (prin completarea fişei de înscriere și trimiterea lucrării) se va face până la data 15 mai 2015, pe adresa: mihaela_vintilescu@yahoo.com
Pentru secțiunea cadrelor didactice taxa de înscriere: 25 RON, poate fi achitată în ziua desfășurării simpozionului, sau se poate depune in contul Asociatiei LTAS VS Ploiești, la BCR cont IBAN: RO33RNCB0212143848630001, cu specificația TAXA SIMPOZION. Relaţii suplimentare le puteţi obţine la telefon: 0722672410, prof. Vintilescu Mihaela, sau pe adresa de e-mail: mihaela_vintilescu@yahoo.com
Informaţii pentru publicarea lucrării la secțiunea a III-a
Redactarea lucrării se va face în format A4, la un rând, cu margini egale de 20 mm, TNR 12, cu diacritice, max. 3 pagini; La două rînduri sub titlu (TNR 14 Bold) se vor scrie profesia, numele şi prenumele autorului, instituţia, localitatea, judeţul (TNR14 Bold); Notă: Nerespectarea cerinţelor de mai sus, neîncadrarea lucrării în tematica simpozionului, atrage după sine respingerea lucrării. Lucrările vor conţine obligatoriu bibliografia (lucrări de specialitate, site-uri etc.). Colectivul de redacţie nu-şi asumă responsabilitatea pentru conţinutul ştiinţific al lucrărilor sau pentru cele care nu respectă cerinţele de tehnoredactare.
Pentru secțiunea a IV-a înscrierile se fac în limita a 10 de locuri, având în vedere grupul de 3 (elev-părinte-diriginte).
Toţi participanţii vor primi diplomă de participare şi adeverință pentru secţiunea cadre didactice.
Publicaţia va apare în format electronic, cu titlul „Educația permanentă – premiză a unui învățământ de calitate” din cadrul Proiectului educațional ”SPORT, TURISM ŞI EDUCAŢIE” – sesiune de comunicări metodico-științifice ale simpozionului interjudețean, Ediția a III-a, MAI 2015 cu ISBN, iar lucrările elevilor vor fi incluse în publicația ”Jurnalul călăuzitor – bune practici” nr. 3 cu ISSN.Nota: Ne rezervam dreptul să aducem modificări in funcţie de numărul de participanţi.
FIŞĂ DE ÎNSCRIERE
Nume şi prenume:_______________________________________________Unitatea de învăţământ:___________________________________________
Adresa participantului______________________________________________Telefon:__________________________E-mail:_________________________
Secţiunea:________________________________________________________
Nume şi prenume prof. coordonator (pentru secțiunea elevi)_____________________________________________________________Titlul lucrării:______________________________________________________
Modul participării (direct / indirect):_________________________________Prezentarea lucrării (precizaţi mijloacele tehnice necesare pentru prezentarea lucrării):______________________________________________
Fişa de înscriere se va trimite împreună cu lucrarea până la data de 15 mai 2015, pe adresa de e-mail: mihaela_vintilescu@yahoo.com.
VĂ AŞTEPTĂM CU DRAG!
Învăţământ liceal | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: mikvi | 14.04.2015 09:13 | 1761 vizualizări
Comentarii (1)
21.04.2015 21:49 mikvi - Autor
MODIFICARE ORA DE INCEPERE 12.00
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.