Şcoala cu
bune practici

49 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION INTERNAȚIONAL „SĂRBĂTOAREA ÎNVIERII DOMNULUI. TRADIȚII ȘI OBICEIURI - Resurse educaționale deschise și metode inovative de abordare” Ediția a II-a, 06. IV. 2023

Simpozionul este cuprins în Centralizatorul activităţilor ştiinţifice, metodice și culturale - anul şcolar 2022-2023 al CCD Dâmbovița, poziția 15 Participă unități școlare/parohii din România, Republica Moldova, Serbia, Spania, Italia, Irlanda.

Nume proiect: SIMPOZION INTERNAȚIONAL „SĂRBĂTOAREA ÎNVIERII DOMNULUI. TRADIȚII ȘI OBICEIURI - Resurse educaționale deschise și metode inovative de abordare” Ediția a II-a, 06. IV. 2023

Organizatori: Școala Gimnazială „Prof. Paul Bănică” Târgoviște Dâmbovița în parteneriat cu ISJ Dâmbovița, Casa Corpului Didactic Dâmbovița, CJRARE Dâmbovița, România, Parohia „Sfinții Arhangheli Mihail și Gavriil” Târgoviște și Liceul Teo

Condiţii de participare: 1. Înscriere și trimiterea materialelor până la data de 1 aprilie 2023 2. DATA DESFĂȘURĂRII: a) Secțiunea I: Prezentarea resurselor: joi, 06 aprilie 2023, intervalul orar 17.00- 20.00 b) Secți

Perioadă înscriere: 04.03.2023 - 01.04.2023

Perioadă desfăşurare: 04.03.2023 - 31.07.2023

Propus de: ceaus_maria | 05.03.2023 22:40 | 2985 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

10 intrebari pentru sfarsitul de an scolar

Motivatia pentru invatare

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 14 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

640 voturi | 9 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN