Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozion Internaţional "Tradiţie şi innoire în educaţie"

Liceul Teoretic "Axente Sever" organizează în data de 11 aprilie 2014 Simpozion Internaţional "Tradiţie şi innoire în educaţie".

Nume proiect: Simpozion Internaţional "Tradiţie şi innoire în educaţie"

Organizatori: Liceul Teoretic "Axente Sever" Inspectoratul Şcolar Judeţean Sibiu

Condiţii de participare: Elevii şi profesorii de la liceele şi colegiile din ţară şi străinătate.

Perioadă înscriere: 17.02.2014 - 10.03.2014

Perioadă desfăşurare: 11.03.2014 - 11.04.2014

Simpozionul are drept scop reunirea profesorilor şi elevilor într-un cadru prielnic dialogului transdisciplinar, care are ca direcţie investigarea dimensiunilor plurale ale cercetării ştiinţifice şi didactice, concretizate în lucrări cu caracter ştiinţific, creaţii literare, desene şi fotografii.

Scopul esenţial al simpozionului are în vedere dinamizarea relaţiilor dintre instituţiile locale, şcoli, licee, organizaţii guvernamentale şi nonguvernamentale, agenţi economici, cadre didactice, elevi şi părinţi.

Implicarea elevilor în această manifestare culturală se concretizează în atragerea lor într-o secţiune unde îşi pot pune în valoare latura creativă şi cea de cercetător în curs de formare.

Învăţământ liceal | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: anca_mi | 20.02.2014 21:45 | 935 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN