Simpozion judetean: "Creativitate, inovatie, eficinta in invatamantul prescolar"
Nume proiect: "Creativitate, inovatie, eficinta in invatamantul prescolar"
Organizatori: Grădinița cu P.P. nr.5 Bârlad/ Vaslui Inspectoratul Şcolar Judeţean Vaslui Casa Corpului Didactic Vaslui Asociaţia „Prietenii lui Clopoţel” Sign and Print Total S.R.L Liceul Pedagogic Ioan Popescu Bârlad Grădiniţa cu P.P. Nr. 2 Bârla
Condiţii de participare: Simpozionul se adresează cadrelor didactice din învăţământul preşcolar din judeţul Vaslui. Participare poate fi: • directă – cu prezentarea materialelor propuse: prezentări ppt de maxim 5 minute / discuţii libere pe baza materialelor / p
Perioadă înscriere: 19.01.2015 - 28.02.2015
Perioadă desfăşurare: 28.03.2015
1.ÎNSCRIEREA PARTICIPANȚILOR:19 ianuarie 2015 – 28 februarie 2015
2.TRIMITEREA LUCRĂRILOR: până la 28 februarie 2015
3.REDACTAREA LUCĂRILOR:
• Tehnoredactarea lucrărilor se face în format A4, la un rând, Times New Roman, 12, cu semne diacritice, cu margini egale de 20 mm.
• Titlul va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, bold, centrat).
• La 2 rânduri de titlu se va scrie autorul sau autorii (maxim doi autori), instituţia și localitatea (Times New Roman, 12, centrat).
• La două rânduri sub autori se începe redactarea lucrării.
• Se vor folosi diacritice, iar alineatele vor fi evidenţiate cu TAB.
• Fişierele vor fi salvate astfel încât să poată fi deschise cu Microsoft Office Word 2003/2007.
• Bibliografia (dacă există) se va consemna la sfârşitul lucrării, în ordinea următoare: numele şi prenumele autorului, titlul lucrării, editura, oraşul, anul apariţiei.
• Rugăm ca lucrările să conţină contribuţii personale, să respecte condiţiile de redactare şi drepturile de autor.
• Paginile nu vor fi numerotate.
• Lucrarea pentru secţiunea I trebuie să aibă maxim 3 pagini; pentru secţiunea a II-a rezumatul lucrării (descrierea materialului de pe DVD/CD) va avea maxim 3 pagini.
• Lucrarea trebuie salvată într-un fișier cu: Nume și prenume –Titlul lucrării - secţiunea
• Un cadru didactic poate participa la ambele secţiuni achitând o singură taxă de participare.
Lucrările vor fi expediate astfel:
I.Secțiunea I vor fi expediate în format electronic la cercelgabriela1965@yahoo.com - CERCEL GABRIELA (Tel: 0744.778.923)
1.Fișa de înscriere completată
2.Lucarea – maxim 3 pag.
II.Secțiunea II vor fi expediate în format electronic:
1.Fișă de înscriere completată
2. Rezumat de maxim 3 pagini respectând condițiile de tehnoredactare de la secțiunea I (pot fi atașate și poze) la următoarele adrese de mail:
1.Opționale cu suport de curs – oanadenisa.chirila@yahoo.com – CHIRILĂ OANA-DENISA (Tel: 0740.202.578)
2. Softuri educaționale - alinasimonatim@yahoo.com – DULGHERU ALINA-SIMONA (Tel: 0740.879.183)
3. Auxiliare didactice – balabanirina75@yahoo.com - BALABAN RODICA-IRINA (Tel: 0757.574.372)
4. Reviste cu ISBN/ISSN – plesu_ela@yahoo.ie – PLEȘU MIHAELA (Tel: 0724.531.976)
5. Cărți cu ISBN/ISSN - anysun77@yahoo.com - BEJENARU ANA-MARIA (Tel: 0747.926.844)
6. Programe artistice/serbări – auroprea@yahoo.com – OPREA AURA (Tel: 0741.755.176)
7. Proiecte educaționale – cristinabuhus1979@gmail.com - BUHUȘ CRISTINA (Tel: 0763.678.819)
8. Proiecte tematice/didactice/planificări – cerchez.elena.alina@gmail.com -CERCHEZ ELENA-ALINA – (Tel: 0745.210.257)
4. EVALUARE SIMPOZION:
• Toate lucrările vor figura pe DVD-ul cu ISBN al simpozionului.
• Fiecare autor va primi diploma de participare şi DVD-ul.
• Diploma și DVD-ul vor fi expediate în luna mai 2015
5. Probleme organizatorice:
• Prin poştă vor fi trimise următoarele materiale:
- fişa de înscriere
- acordul de parteneriat semnat, în dublu exemplar (pentru cine doreşte)
- plic timbrat (3 lei) şi autoadresat
- CD/DVD cu materialul complet în format PDF (pentru secţiunea a II-a)
•Pe mail vor fi trimise următoarele materiale:
-fişă de înscriere
-lucrarea în format Word 2003/2007 (maxim 3 pag.) pentru secţiunea I şi/sau rezumatul lucrării (descrierea materialului de pe CD/DVD) pentru secţiunea a II-a.
• Cadrele didactice înscrise cu participare directă la secţiunea a II-a şi care doresc să-şi promoveze cărţile cu ISBN/ISSN, auxiliarele didactice, softurile educaţionale, revistele cu ISSN/ISBN, sunt rugate ca în ziua desfăşurării simpozionului să vină cu un exemplar al acestor materiale în vederea organizării standului de carte, urmând a fi restituit în aceeaşi zi.
6. TAXA DE PARTICIPARE: 20 lei
Taxa de participare include cheltuieli de realizare a mapelor, a DVD-ului cu ISBN, a diplomelor, reunirea comisiilor. Taxa se referă la o persoană care participă cu o lucrare (indiferent de secţiune). Dacă o lucrare este semnată de două persoane, fiecare persoană va plăti taxa separat. Taxa se trimite prin poştă, odată cu celelalte materiale, la adresa: Grădiniţa cu P.P. nr. 5, Str. M.Kogălniceanu, Nr. 7, localitatea Bârlad, judeţul Vaslui, cu menţiunea "pentru SIMPOZION”.
7. PROGRAM DE DESFĂȘURARE:
09.00-09.30 – primirea invitaților şi vizitarea expoziţiilor de lucrări (a standurilor cu materiale didactice)
09.30–12.00 - prezentarea referatelor, a lucrărilor înscrise în cadrul simpozionului
12.00-12.30 – pauză de cafea
12.30-13.00 – încheierea simpozionului
Învăţământ preşcolar | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: bobocica_oana | 19.01.2015 21:58 | 1946 vizualizări
Comentarii (2)
22.01.2015 09:40 darianna
Pot participa si cadre din alt judet?
22.01.2015 18:30 bobocica_oana - Autor
Nu, ne pare rau! Poate anul viitor il vom face interjudetean si il vom cuprinde in CAEN.
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.