Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozion judeten-Proiect Grundtvig "No more tears"

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Simpozion judetean

“Initierea in ABC-ul democratiei. Responsabilitatea sociala. ”

organizat in cadrul Proiectului  Grundtvig  “NO MORE TEARS”

 

Organizator: Liceul Teoretic “Tudor Arghezi” Craiova

Data: 20.01.2011

Ora/Perioada: 12,30-14,20

Locaţia: Liceul Teoretic “Tudor Arghezi”, strada Bucovina nr.5, Craiova, DOLJ

SCOPUL ACTIVITĂŢII:

Se va  oferi posibilitatea unui schimb de opinii, experienţă şi bune practici  referitoare la  diversitate,  democratie,  responsabilitate  sociala, competenţe sociale.  Simpozionul se va axa pe rolul profesorilor, elevilor şi părinţilor în promovarea diversitaţii, democraţiei, responsabilităţilor sociale. Se vor discuta  contexte educaţionale care  permit elevilor  formarea competenţelor sociale.

PERSOANE DE CONTACT:

Georgeta Manafu – grundtvigproject.nomoretears@gmail.com

Propus de: cici742000 | 19.11.2010 21:08 | 1514 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN