Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozion national de comunicari stiintifice

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

SECŢIUNI - PROFESORI

1.Voluntariatul: dincolo de concept;

2. Educaţia nonformală – între teorie şi practică;

3. Metode şi tehnici moderne de predare-învăţare. Exemple de bune - practici;

4.Consilierea educaţională şi profesională.

SECŢIUNI – ELEVI, STUDENŢI – „De la planşetă la interfaţa calculatorului”

1. Utilizarea calculatorului în proiectarea tehnologiilor de fabricaţie a produselor;

2. Colaborare şi comunicare în domeniul educaţional utilizând noile tehnologii.

 


Detalii Simpozion National Colegiul Tehnic Ioan Ciordas Beius

Învăţământ liceal | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: ber_manuel | 28.03.2011 14:11 | 2122 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul constient

Comunicarea parinte - copil

Comentarii (1)

0 0

20.04.2011 21:45 ber_manuel - Autor

Dintr-o regretabila eroare, contul corect este:
RO82BTRL00501201496754XX, Banca Transilvania, Sucursala Oradea, Titular cont: Ille Casian.

Va multumim pentru intelegere!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN