Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION NAŢIONAL "MATEMATICA - LIMBĂ ŞI ŞTIINŢĂ UNIVERSALĂ" EDIŢIA a III-A, 15 IUNIE 2012

Simpozionul este organizat de Şcoala "Rareş Vodă" Ploieşti în parteneriat cu ISJ Prahova şi are două secţiuni:

Secţiunea I - Concurs de desene. Tema de anul acesta este "Arhitecţii viitorului"

Secţiunea II - Sesiune de referate.

Se acordă premii şi menţiuni. De asemenea toţi participanţii, elevi şi profesori coordonatori vor primi diplome de participare. Lucrările vor fi publicate în revista on-line dedicată simpozionului. Revista are cod ISSN.

Detalii de înscriere şi desfăşurare se găsesc în ataşament.

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: danabadea64 | 22.05.2012 23:11 | 1818 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (2)

0 0

26.05.2012 18:08 gabif41

La sectiunea 1 pot participa si elevi din ciclul primar?

0 0

31.05.2012 21:05 danabadea64 - Autor

DA, pot participa. Anul trecut am avut participare de la preşcolari, la clasa a xii-. Peemiile se acordă pe cicluri de învăţământ. Vă aşteptăm.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN