Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZION NAŢIONAL ŞCOALA ŞI GRĂDINIŢA – PARTENERI ÎN EDUCAŢIE, BRAŞOV, 18 aprilie 2011

Perioadă înscriere: 30.11.-0001

Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001

Simpozionul urmareste diseminarea de catre cadrele didactice a experientei referitoare la abordarea relatiei dintre gradinita si scoala, ca si parteneri in educatie.

Cadrele didactice vor prezenta exemple de buna practica, vizand strategii menite sa pregateasca prescolarul pentru mica scolaritate, ajutandu-l sa depaseasca mai usor ceea ce unii psihologi numesc "socul scolaritatii".

Simpozionul se doreste a fi o sursa de sugestii si recomandari privind modul cum poate fi asigurata mai bine trecerea de la activitatea de joc la activitatea de invatare si modul cum poate fi ajutat cadrul didactic sa-si dezvolte performantele instructiv-educative legate de facilitarea acestui proces.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: ioana_ar | 13.01.2011 19:27 | 2087 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Comentarii (2)

0 0

13.01.2011 21:40 negrutiuv

Va felicit pentru initiativa de a propune un astfel de simpozion! Cu siguranta, cooperarea dintre cei doi parteneri in educatie este necesara si eficienta. Voi raspunde afirmativ demersului dumneavoastra, mai ales pentru faptul ca sunteti niste dascali care aveti ceva de spus, nu unii care spun ce stiu. Mult succes!!!(V. Negrutiu)

0 0

18.01.2011 20:33 ioana_ar - Autor

Va asteptam cu mult drag!

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 5 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

8 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN