SIMPOZION NAŢIONAL: "Tradiţiile şi obiceiurile locale oglindite în activităţile şcolare"
Perioadă înscriere: 30.11.-0001
Perioadă desfăşurare: 30.11.-0001
CONDIŢII DE PARTICIPARE:
Secţiunea I:
-cadrele didactice interesate din învăţământul primar şi gimnazial, precum şi cele din învăţământul special vor trimite cererea de înscriere, lucrarea, rezumatul şi dovada achitării taxei(document scanat) până la data de 15 MARTIE 2011 la adresele de e-mail:
teoiorga83@yahoo.com, ginagaita@yahoo.com, mem200633@yahoo.com, costy_dav@yahoo.com, lidia_hamza@yahoo.com
-lucrările se vor înscrie tematicii simpozionului;
-conţinutul lucrării trebuie să vizeze aspecte cu un grad de interes ridicat, să aibă originalitate şi să cuprindă experienţe personale;
-lucrările pot avea 2 autori, caz în care fiecare participant va primi câte o diplomă de participare;
-lucrările vor fi însoţite de bibliografie(consemnată la sfârşitul lucrării) şi, după caz, note de subsol, precum şi de un rezumat de maxim o pagină în limba română;
-lucrarea se va încadra între 5 şi 7 pagini, format A4;
-criterii de redactare: Microsoft Word, cu caractere Times New Roman, cu diacritice, corp literă 12, tehnoredactare la un rând;
-titlul lucrării va fi aşezat la centru, cu majuscule îngroşate, corp literă 14;
-sub titlu, aliniere dreapta, corp literă 12, vor fi trecute funcţia şi numele autorului
Lucrările se vor prezenta organizatorilor pe suport electronic şi se vor arhiva pe o perioadă de un an în arhiva Şcolii Gimnaziale nr. 16 "Nicolae Bălcescu". Lucrările prezentate integral vor apărea pe un CD cu ISBN.Toate cadrele didactice vor primi diplomă de participare/premiu şi CD-ul.
Taxa de participare: 35 RON/lucrare în contul:
Asociaţia "Noi pentru idei noi", RO77CECEGL0130RON0684199 - cont deschis la CEC BANK Galaţi.
Secţiunea II:
-un cadru didactic poate participa cu 3-5 lucrări ale elevilor;
-se acordă premii pe categorii de vârstă şi diplome de participare pentru toate cadrele didactice îndrumătoare;
-cadrele didactice participante vor trimite plicul cu cererea de înscriere, plic autoadresat, timbrat (pentru diplome), lucrările şi taxa de participare (15 lei) până la data de 15 MARTIE 2011 (data poştei) la una din adresele:
Nistor Mirela: Str. Tecuci, nr. 3, Bl. V3B, Ap. 44, et. 6, Cod poştal: 800 120, Galaţi;
Bariţ Costinela: Str. Ionel Fernic, nr. 2, Bl. N16, Ap. 41, Cod poştal: 800 537, Galaţi.
Criterii de evaluare:
-modul atractiv, ingenios de tratare a temei;
-originalitatea prezentării lucrării;
-mesajul estetic transmis;
-complexitatea lucrării;
-gradul de acurateţe al lucrării.
Taxa de participare: 15 RON/cadru didactic
Secţiunea III:
-un cadru didactic poate participa cu maxim o prezentare Power Point/film;
-toate cadrele didactice vor primi diplome de participare, iar lucrările apreciate vor fi premiate;
-lucrările însoţite de fişa de înscriere şi dovada achitării taxei, vor fi trimise prin e-mail, până la data de 15 martie 2011 la adresele:
tania.popoiu@gmail.com, iuliana.burcea@yahoo.com
Criterii de evaluare a prezentărilor Power Point:
-încadrarea în tema concursului în maxim 10 slide-uri;
-originalitatea şi creativitatea în realizarea prezentării power point;
-să conţină elemente atractive: link-uri, multimedia, sunete, animaţie;
-utilizarea de imagini, fonturi, palete de culori care să pună în evidenţă conţinutul temei;
-claritatea imaginii, sunete originale;
-coerenţa prezentării (coordonarea text-imagine);
-armonie şi concordanţă cromatică.
Filmele didactice, clipurile şi colajele MP3 vor fi realizate prin înregistrarea secvenţelor reprezentative, cu durata prezentării nu mai mare de 10 min.
Taxa de participare: 10 RON în contul:
Asociaţia "Noi pentru idei noi", RO77CECEGL0130RON0684199 - cont deschis la CEC BANK Galaţi
PROGRAMUL DE DESFĂŞURARE:
9,00- 9,30: primirea invitaţilor
9,30- 10,00: discursurile reprezentanţilor oficiali ai instituţiilor partenere
10,00- 12,00: prezentarea lucrărilor pe secţiuni
12,00- 12,30: pauză
12,30- 13,30: înmânarea diplomelor. Concluzii
13,30- 14,00: program artistic
Învăţământ primar | Toate disciplinele | Evenimente
Propus de: cami_burlacu | 28.02.2011 22:48 | 3009 vizualizări
Comentarii (1)
22.02.2012 17:37 vica_1962
Pot participa şi cadre didactice din învăţământul preprimar?
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.