Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Simpozion si concurs national cu aviz MEN

Data desfasurarii evenimentului - 30 martie 2013

Nume proiect: ,,Traditional si modern - premise ale invatamantului romanesc pe coordonate europene"

Organizatori: Liceul Tehnologic ,,Virgil Madgearu " Rosiorii de Vede

Condiţii de participare: Participarea este indirecta , doar prin trimiterea online a lucrarilor.

Perioadă înscriere: 11.03.2013 - 30.03.2013

Perioadă desfăşurare: 11.03.2013 - 30.03.2013

Activitati :

-sesiune de comunicari stiintifice destinata cadrelor didactice

-concurs de eseuri ,,Pledoarie pentru o profesie de succes" destinat elevilor

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: serenity10 | 12.03.2013 15:45 | 1731 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Parentingul reactiv

Echilibrul emotional

Comentarii (2)

0 0

12.03.2013 22:36 nico

Interesanta tema.
Cum ati reusit sa luati avizul MEN ?
A aparut calendarul?
Ma interesaza pentru ca si eu urmaresc acest calendar pentru un proiect pe care l-am depus.
Spor la treaba!

0 0

19.03.2013 10:30 doru_sel

Ptr simpozion, lucrarea poate avea 2 autori?

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

53 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN