A XIV-A EDIŢIE A EXPOZIŢIEI-CONCURS ,,SURÂSUL MAMEI ÎN PRAG DE PRIMĂVARĂ”
Nume proiect: Expoziţia-concurs interjudețean ,,SURÂSUL MAMEI ÎN PRAG DE PRIMĂVARĂ”
Organizatori: G.P.N. Nr. 9, Câmpulung – Mușcel, Argeş Director Prof. Roşca Florentina Prof. Străjeru Loredana Inst. Oncioiu Mihaela Prof. Vlăjoagă Dorina Prof. Damian Elena- Daniela
Condiţii de participare: Concursul e deschis tuturor unităţilor preşcolare din Argeș şi din alte judeţe: se adresează copiilor în vârstă de 3-6ani; face parte din categoria activităţilor extraşcolare şi urmăreşte stabilirea de relaţii de colaborare între institu
Perioadă înscriere: 01.02.2017 - 10.02.2017
Perioadă desfăşurare: 13.02.2017 - 28.02.2017
ANEXA 1
Concurs interjudeţean de creaţie artistico-plastică
„Surâsul mamei în prag de primăvară”
Ediţia a XIV-a
REGULAMENTUL CONCURSULUI
CRITERII DE PARTICIPARE:
Concursul e deschis tuturor unităţilor preşcolare din judeţ şi din alte judeţe. El se adresează copiilor în vârstă de 3-6ani.
* se recomandă ca în urma selecţiei realizate la nivelul unităţilor, să se trimită la concurs
două lucrări(de grupă), care să fie reprezentative temei expoziţiei-concurs, respectiv ziua mamei şi sosirea primăverii
* desenele în carioca sau picturile să ilustreze aportul copiilor şi nu al educatoarei sau părinţilor (în caz contrar sunt descalificate);
* temele abordate să fie apropiate de experienţa de viaţă a celor mici;
Contestaţiile pentru eventualele nemulţumiri vor fi adresate preşedintelui jurului.
- Ø Secţiuni:
Secţiunea I: PICTURA
Secţiunea II: DESEN ÎN CARIOCA( nu se admit desene cu creioane colorate!).
Concursul şi expoziţia cu lucrările participante se desfăşoară la Biblioteca Municipală ,,Ion Barbu”.
Participarea este indirectă, prin executarea şi trimiterea lucrărilor în perioada indicată în
Pentru expoziţia-concurs:.
Fiecare cadru didactic poate înscrie maxim 3 lucrări/ grupă, indiferent de secţiune.
Se va desfăşura pe categorii de vârstă: cele trei grupe - mică, mijlocie, mare.
Criterii de evaluare:
- respectarea temei propuse;
- creativitate;
- originalitate;
- unitatea compoziţiei;
- expresivitate.
CALENDARUL CONCURSULUI (diagrama activităţilor):
PROMOVAREA CONCURSULUI:
Etapa de promovare: septembrie-noiembrie 2016
În această etapă, se va realiza promovarea concursului :
- cu sprijinul Inspectoratelor Şcolare Judeţene, la consfătuirile cadrelor didactice din septembrie;
- lansare pe site-ul ,,didactic.ro”;
- prin mass-media;
- în judeţ se prezintă în cadrul şedinţelor cercurilor pedagogice din noiembrie şi la şedinţele comisiilor metodice;
ÎNSCRIERI:
Etapa de înscriere la concurs: 1 – 10 februarie 2017
În această etapă se ia legătura cu persoanele de contact: prin telefon sau prin email.
TRIMITEREA LUCRĂRILOR:
Etapa de trimitere a lucrărilor: 13 – 24 februarie 2017
În această etapă se trimit:
- · lucrările copiilor
- · Fişa de participare (Anexa 2), completată cu toate datele solicitate
- · Acordul de parteneriat
JURIZARE:
Etapa de jurizare a lucrărilor: 2 martie 2017
Juriul va acorda locul I, II, III şi menţiune (pe secţiuni, ţinându-se cont de vârstă/grupă).
JURIUL este alcătuit din :
- 1 profesor desen – preşedinte;
- 1-3 educatoare - membri;
- Directorul Bibliotecii ,,Ion Barbu”- membru
PREMIEREA ŞI SUSŢINEREA PROGRAMULUI ARTISTIC: 6 martie 2017
Preşedintele juriului va face premierea lucrărilor.
Toţi preşcolarii vor primi diplome.
EXPOZIŢIA :1-10 martie 2017
Concursul se finalizează cu o expoziţie de o săptămână, timp în care cei interesaţi vor fi invitaţi să o viziteze.
Nu se percepe taxă de participare!
Pentru primirea diplomelor, lucrările vor fi însoţite de un plic autoadresat şi timbrat.
ANEXA 2
Concurs interjudeţean de creaţie artistico-plastică
„Surâsul mamei în prag de primăvară”
Ediţia a XIV-a
FIŞA DE ÎNSCRIERE
Numele şi prenumele cadrului didactic îndrumător............................................................
……………………………………………………………………………………………………...
Grădiniţa.................................................................................................................................
Grupa.................................................
Localitatea.......................................................................................
Judeţul..................................................................................... Adresa....................................................................................................................................
Nr. tel./adresa e-mail ...............................................................................................................................................
Nr. crt. |
Numele şi prenumele preşcolarului |
Titlul lucrării |
Tehnica de realizare |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
Notă: pe eticheta aplicată pe faţă, partea dreaptă jos, se trec: numele şi prenumele copilului, grupa, unitatea/judeţul, numele cadrului didactic coordonator.
ANEXA 3
GRĂDINIŢA CU PROGRAM NORMAL NR. 9 GRĂDINIŢA.................. ......................................
STRUCTURĂ A G.P.P. „SFÂNTUL NICOLAE”
CÂMPULUNG-MUŞCEL, ARGEŞ LOC./JUD. .............................................................
Nr……..../……………….................................... Nr……..../……......................................................
DIRECTOR, DIRECTOR,
Prof. Florentina Roşca ………………………………………………..…..
ACORD DE PARTENERIAT
Încheiat astăzi…………..……..………...., între:
1. PĂRŢILE CONTRACTANTE:
A. GRĂDINIŢA CU PROGRAM NORMAL Nr. 9, Str. Carpaţi, Nr. 91, Bl. D22, parter, Structură a G.P.P. „Sfântul Nicolae”, Câmpulung, judeţul Argeş, reprezentată prin: prof. înv. preşc. Florentina ROŞCA în calitate de director şi prof. înv. preşc. Damian Elena Daniela, prof. înv. preşc. Străjeru Loredana, prof. înv. preşc. Vlăjoagă Dorina şi inst. Oncioiu Mihaela, în calitate de coordonatori;
B........................................................................................................................................................, str.............................................................................................................................., nr…….….., localitatea.........................................................................................................................................
judeţul...................................................., reprezentată prin..............................................................
în calitate de director şi ……………………………….....................................................................
………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………în calitate de partener.
2. OBIECTUL CONTRACTULUI:
Obiectul prezentului Acord de parteneriat îl reprezintă colaborarea dintre aplicant şi partener, în vederea organizării şi desfăşurării de activităţi extraşcolare în instituţia preşcolară G.P.N. Nr. 9, Câmpulung- Muşcel, judeţul Argeş .
3. GRUP ŢINTA: preşcolari şi cadre didactice din toate grădiniţele din judeţul Argeş şi alte judeţe.
4. OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR:
A) Aplicantul se obligă :
- să propună acţiunea inspectoratului şcolar judeţean Argeş;
- să informeze unităţile de învăţământ preşcolar despre organizarea concursului;
- să solicite implicarea Bibliotecii Municipale Câmpulung-Muşcel;
- să organizeze expoziţia cu lucrările elevilor;
- să respecte termenele de desfăşurare a concursului;
- să emită şi să distribuie diplomele preşcolarilor premiaţi;
B) Partenerul se obligă să respecte următoarele condiţii:
- să mediatizeze concursul în grădiniţă;
- să pregătească copiii pentru activitate;
- să însoţească participanţii cu program artistic în ziua concursului la locul de desfăşurare;
- să respecte regulamentul de desfăşurare a expoziţiei-concurs;
- să evite orice situaţie generatoare de risc ce poate afecta în mod negativ imaginea acţiunii derulate.
5. DURATA ACORDULUI:
Acordul intră în vigoare la data semnării acestuia şi este valabil pe perioada semestrului II al anului şcolar 2016 – 2017.
6. CLAUZE FINALE ALE ACORDULUI:
Expoziţia - concurs interjudeţean de creaţie artistico-plastică „SURÂSUL MAMEI ÎN PRAG DE PRIMĂVARĂ” face parte din categoria activităţilor extraşcolare şi urmăreşte stabilirea de relaţii de colaborare între instituţiile de învăţământ preşcolar şi este cuprins în graficul de activităţi extraşcolare şi extracurriculare din judeţul Argeş.
Prezentul contract se încheie în două exemplare, câte unul pentru fiecare parte.
G.P.N. Nr.9/ Grădiniţa ...................................................
Structură a G.P.P. “Sfântul Nicolae” ....................................................................
Câmpulung- Muscel, jud. Argeş ………………………………………........
DIRECTOR, DIRECTOR,
Prof. Înv. Preşc. …………………………....….
Florentina ROŞCA ....……………………………
Fiecare educatoare participă cu 2 lucrări/grupă (pictură sau desen în carioca). Lucrările vor fi în folie plastic, etichetate pe faţă, dreapta jos, cu: - numele şi prenumele copilului, - tema lucrării, - grădiniţa, grupa, - cadrul didactic îndrumător.
NU SE ADMIT COLAJE, APLICAŢII, CONFECŢII ETC.
*Pentru cei care trimit prin poştă, adresa este: G.P.N. Nr. 9, Câmpulung-Muscel, Argeş, Str. Carpaţi, Nr. 91, Bl. D 22, parter, Cart. Grui, cod. 115100
ATENȚIE! în plicul cu lucrările se pune și un alt plic timbrat (cost timbru poștal 3 lei) şi autoadresat.
Termen limită de depunere a lucrărilor copiilor 24.02.2017 -la Biblioteca Municipală |
Vă invităm vineri, 6 martie 2017, să participaţi la programul artistic şi expoziţia-concurs
,,SURÂSUL MAMEI ÎN PRAG DE PRIMĂVARĂ” Ediţia a XIV-a
care va avea loc la Biblioteca Municipală ,,ION BARBU” Câmpulung-Mușcel
Orele 12, 30 |
ORGANIZATORI:
G.P.N. Nr. 9, Câmpulung – Mușcel, Argeş Director Prof. Roşca Florentina Prof. Străjeru Loredana Inst. Oncioiu Mihaela Prof. Vlăjoagă Dorina Prof. Damian Elena- Daniela
Partener Biblioteca Municipală ,,Ion Barbu” Director Preot dr. Ștefan Ștefănescu
Nr. tel. contact: Străjeru Loredana: 0751210813 Oncioiu Mihaela: 0752066221 Vlăjoagă Dorina: 0748211081 Damian Elena Daniela: 0729123201
Se acordă: -premii I, II, III, menţiune; -diplomă de participare copiilor, -adeverințe cadrelor didactice îndrumătoare |
I N V I T A Ţ I E
Propus de: elenanicusor | 01.02.2017 00:46 | 1381 vizualizări
Comentarii (2)
03.02.2017 10:25 Andreea_25
Buna ziua! O adresa de e-mail pentru inscriere putem primi?
03.02.2017 10:50 elenanicusor - Autor
Adrese de e-mail: miky.andu@yahoo.com, loredana.strajeru@yahoo.ro, vlajoagadorina@yahoo.com
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.