Un alt fel de feedback pozitiv pentru elevi
Statisticile arată însă că în 38% din cazuri, intervențiile pe bază de feedback fac mai mult rău decât bine.
Pentru ca feedbackul să fie eficient, contează ca persoana care îl oferă să o facă bine. Dacă se axează pe „cum”, feedbackul nu este util. Atunci când părinții sau cadrele didactice oferă feedback copiilor, este important să țină minte că rolul acestuia este de a-i ghida pe copii către alegeri mai bune în viitor. Astfel, nu ar trebui să ne limităm la a descrie performanța copiilor din trecut („Ai rezolvat bine o problema din doua.”), ci este benefic să ne orientăm către sugestii care să îi ajute pe copii să se descurce mai bine („Data viitoare poți să acorzi mai multă atenție ordinii operațiilor.”).
Citiți continuarea articolului pe SuntPărinte.ro
Interes general | Toate disciplinele | Ştiri
Propus de: SuntParinte_ro | 15.05.2018 12:14 | 3803 vizualizări
Aflați mai multe despre SuntParinte.ro
Repetarea unui an școlar. Ce spun studiile despre efectele acestei măsuri
SuntParinte_ro | 22.01.2019
Academia Română și Asociația NeamUnit lansează aplicația „Mihai Eminescu, întreaga operă”
SuntParinte_ro | 15.01.2019
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.