Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Zambetul toamnei in cantecul culorilor-concurs judetean Brasov

Proiectul se desfasoara sub forma unui concurs adresat prescolarilor si cadrelor didactice din gradinitele din judetul Brasov, scopul acestuia fiind cunoasterea, dezvoltarea si stimularea potentialului artistic si creativ al copiilor.

Nume proiect: In lumea copiilor-Editia a II-a

Organizatori: Gradinita PP nr 3 si Gradinita PP nr 2 Brasov

Condiţii de participare: Fiecare cadru didactic va participa cu maxim trei lucrari indiferent de sectiunea la care se inscrie. Se vor juriza numai lucrarile care abordeaza tematica propusa. La acest concurs se pot inscrie prescolari apartinand oricarui nivel din Brasov. Taxa de p

Perioadă înscriere: 10.11.2014 - 30.11.2014

Perioadă desfăşurare: 01.11.2014 - 30.11.2014

Concurs adresat prescolarilor din judetul Brasov pe tema toamnei cu sectiuni diferite-desen, pictura, colaj

Învăţământ preşcolar | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: Simona_Suhani | 11.11.2014 17:02 | 726 vizualizări

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

48 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN