Şcoala cu
bune practici

48 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Recomandat de moderator doc Proiect didactic pentru modulul FENOMENE DE RISC IN METEOROLOGIE

18 mai 2012, 13:27

0 stele | 0 review-uri

proiect didactic

nectara
25 materiale
3 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
1417 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Lecţii recomandate de comunitatea Didactic.ro

Descărcaţi
0 review-uri
1133 descărcări

Adăugat la:
03.09.2009

Recomandat de moderator Examen de corigenta la clasa a IX-a SAM, profil Chimie Industriala

Învăţământ profesional şi tehnic - Chimie industriala - Teste - Clasa a 9-a;

marivio | Grupul Scolar de Chimie Industriala Ocna Mures

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
822 descărcări

Adăugat la:
18.05.2012

Recomandat de moderator Proiect didactic

Învăţământ profesional şi tehnic - Chimie industriala - Lecţii - Clasa a 9-a;

nectara | Grup Scolar Industrial "Constantin Brancusi"

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
611 descărcări

Adăugat la:
18.05.2012

Recomandat de moderator Indice de semnificatie ecologica

Învăţământ profesional şi tehnic - Chimie industriala - Lecţii - Clasa a 9-a;

nectara | Grup Scolar Industrial "Constantin Brancusi"

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Azi: 32 evenimente

«MAI 2024»
LuMaMiJoViSaDu
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Ce părere aveți despre introducerea camerelor de supraveghere în sălile de clasă, fără acordul profesorilor și al elevilor? Comentați!

439 voturi | 7 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN