Proiect Educațional "Dă BLOCK agresivităţii. Şi „glumele” dor. Stop Cyberbullying!"


Echipa proiect

Coordonator: Nicoleta Ifrim
Calitate: Profesor
Utilizator: IfrimNicoleta

Coordonatori proiect: Prof.înv.primar IFRIM NICOLETA și Prof. LAZĂR PAUL Școala Gimnazială "Ion Creangă" Buzău

Responsabilităţi echipă:

-Promovarea practicilor, politicilor și infrastructurii necesare pentru ca instituțiile de învățământ din România să se alinieze la standardele europene de educare a generației nativilor digitali;
- să privească elevii participanți ca potențiali multiplicatori ai activității și ambasadori ai folosirii creative, utile și sigure a Internetului.”

Coordonatori proiect: Prof.înv.primar IFRIM NICOLETA și Prof. LAZĂR PAUL Școala Gimnazială "Ion Creangă" Buzău

Responsabilităţi echipă:

Obiective -cadre didactice- (facilitatori Ora de Net):
- promovarea practicilor, politicilor și infrastructurii necesare pentru ca instituțiile de învățământ din România să se alinieze la standardele europene de educare a generației nativilor digitali;
- să descopere un mod de abordare relațional al procesului de educație, unul pornind de la nevoile reale ale copiilor și vizând starea lui de bine, în care să folosească atât competențele și abilitățile sale, cât și resursele lor interioare;
-să contribuie la stabilirea identității și a rolului său în societate în calitate de cetățean digital;
-să identifice argumente, principii și instrumente care să îl ajute să promoveze și să susțină parteneriatele cu familia, cu comunitatea și cu alte rețele de profesioniști pentru a îmbogăți experiența și procesul de dezvoltare și învățare al copiilor;
-să contribuie la educație validând realitatea prezentă și să actualizeze credințele, instrumentele și metodele de lucru cu copiii pentru a-i pregăti pentru un viitor în era digitală;
-să creeze contexte care îi inspiră pe copii să își asume propriul lor proces de învățare, să aplice ceea ce descoperă și să devină ei multiplicatori ai unor astfel de activități.
- să li se amintească elevilor că fiecare dintre noi suntem mult mai asemănători decât ni se pare la o privire superficială și că genul, culoarea pielii, mediul din care provenim sau statutul social sunt doar aspecte ale ființei noastre însă, pe fond, toți avem aceleași emoții, aceleași nevoi de conectare, de apartenență, de impact și în fiecare moment facem tot ce știm mai bine pe baza experienței pe care o avem;
- să încurajeze copiii să devină autonomi în învățare, să preia responsabilitatea pentru propria dezvoltare;
- să privească elevii participanți ca potențiali multiplicatori ai activității și ambasadori ai folosirii creative, utile și sigure a Internetului.”