Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Dialogul

lecție de consolidare , captarea atenției

Învăţământ primar - Limba şi literatura română

Capitol/lecţie: Comunicarea politicoasă și relațiile cu ceilalți, Dialogul

ralucamanuela | 23.02.2024 18:06

118 vizualizări
2 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect pe verticala AB, veți descoperi titlul lecției de astăzi

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
       A         
      1          
  2              
3                
    4            
     5           
    6            
       B         
1. Semn de punctuație care anunță vorbirea directă sau o enumerare, o explicație
2. ”Pot să mă uit puțin în cartea ta?”, este un mesaj care exprimă o ...
3. Semn de punctuație care se pune după intervenția directă a unei persoaneși verbul care arată cine a făcut intervenția.
4. ”Îmi spuneți , vă rog, unde este biblioteca?”este un mesaj care exprimă o .....de informații
5. Persoanelor necunoscute sau mai în vârstă ne adresăm......
6. ”Te rog să mă lași la film!”, este un mesaj care exprimă o .......

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN