Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Functia de gradul I

Functia de gradul I
Definitie,Reprezentare
Clasa a VIII-a

Învăţământ gimnazial - Matematica

Capitol/lecţie: Functii

corinaandreeavilcu | 28.12.2020 19:44

126 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

1.Completarea cerintelor rebusului ”Corespondente” vă ajută să determinați pe verticala AB , noțiunea studiată în lecție:

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
     A      
  1         
 2          
   3        
4           
 5          
6           
 7          
     B      
1. Fiind dată funcția f:A->B, mulțimea A reprezintă domeniul de.....
2. Variabilă unei funcții se mai numește......
3. Domeniul de definiție al unei funcții poate fi un....
4. Atribuirea de valori unei funcții se face prin.................
5. Imaginea funcției se mai numește și.......................valorilor funcției
6. Reprezentarea în plan a corespondențelor realizate de către o funcție se numeste................
7. Variația valorilor unei funcții poate fi redată într-un...................

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN