Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Linii importante în triunghi

Lecție mixtă (captarea atenției)

Învăţământ gimnazial - Matematica Clasa a 6-a;

Capitol/lecţie: Bisectoarea unghiurilor unui triunghi / Linii importante în triunghi

beatriceramy | 02.02.2023 08:50

151 vizualizări
4 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusuri, pe verticala AB veți descoperi denumirea unei linii importante în triunghi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
           A            
         1              
        2               
          3             
          4             
          5             
      6                 
        7               
          8             
9                       
          10             
           B            
1. Triunghiul care are un unghi cu măsura mai mare de 90 de grade se numește triunghi ...
2. Două unghiuri proprii care au vârf comun, o latură comună, iar celelalte două laturi sunt situate de o parte și de alta a laturii comune se numesc unghiuri ...
3. Triunghiul care are laturile de lungimi diferite se numește triunghi ....
4. Unghiul ADC se numește unghi... triunghiului ABC.
5. Două unghiuri care au suma măsurilor egală cu 90 de grade se numesc unghiuri ...
6. Triunghiul care are un unghi cu măsura egală cu 90 de grade se numește triunghi ...
7. Triunghiul care are două laturi congruente se numește triunghi ...
8. Triunghiul care are toate unghiurile cu măsurile mai mici de 90 de grade se numește triunghi ...
9. Două unghiuri care au suma măsurilor egală cu 180 de grade se numesc unghiuri ...
10. Triunghiul care are toate laturile congruente se numește triunghi ...

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN