Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Locuţiunea substantivală

Prin rebus folosiţi o metodă mai uşoară pentru elevi de a asimila locuţiunile substantivale.

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română Clasa a 7-a;

Capitol/lecţie: Substantivul

mhltaranu | 23.08.2018 08:40

1069 vizualizări
6 rezolvări

1 comentariu

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul veţi descoperi pe verticala AB o nouă locuţiune, cea .................................................

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
          A       
    1             
        2         
         3        
      4           
      5           
      6           
      7           
        8         
       9          
    10             
11                 
     12            
 13                
          B       
1. UN PAPĂ-LAPTE
2. UN GURĂ-CASCĂ
3. BĂTAIE DE JOC
4. SCĂPARE DIN VEDERE
5. NEBĂGARE DE SEAMĂ
6. PURTĂTOR DE CUVÂNT
7. PUNCT DE VEDERE
8. LUARE-AMINTE
9. ADUCERE-AMINTE
10. BĂGARE DE SEAMĂ
11. DARE DE MÂNĂ
12. BOŢ CU OCHI
13. CĂDERE PE GÂNDURI

Comentarii (1)

0 0

21.02.2021 16:05 Buldumac

mersi mult

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

69 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN