Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

MEM_Poluare

Matematică și explorarea mediului, rebus utilizat pentru captarea atenției

Învăţământ primar - Matematica

Capitol/lecţie: Omul și mediu înconjurător

DanielaCovor | 24.04.2020 16:26

321 vizualizări
4 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veți descoperi tema pe care o vom studia astăzi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
    A      
  1        
  2        
  3        
4          
   5       
 6         
 7         
    B      
1. La matematică utilizăm semnele „+” și „-” când efectuăm...
2. Rezultatul adunării se numește...
3. Semnul „+” se citește...
4. Opusul lui „PLUS” este...
5. Se repetă în „MATEMATICĂ”.
6. Numerele care se adună se numesc...
7. Pentru a înțelege mai bine lecția trebuie să fim...

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 16 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

62 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN