Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Mesajul scris

rebus pentru lectia ,,Caracteristicile mesajului scris,,

Învăţământ profesional şi tehnic - Comerţ Clasa a 10-a;

Capitol/lecţie: Comunicarea Scrisă

DeliaTapalaga | 14.01.2020 06:05

5399 vizualizări
29 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Prin completarea urmatorului joc de cuvinte veți obține pe verticala AB numele unei regului necesare ca mesajul să fie bine redactat.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A        
1                
      2          
     3           
    4            
   5             
6                
 7               
 8               
      9          
        B        
1. cea care lasa impresia lipsei de profesionalism
2. fiecare idee principală se marchează prin ...
3. sunt formate din 15-20 de cuvinte
4. ,,Cartea de vizită,, a unui mesaj
5. mesajul este bine scris dacă este...
6. etapa în care sunt culese informațiile
7. regula prin care evităm cacofonia
8. scopul unui mesaj rebuie să fie bine ...
9. tonul utilizat în redactarea unei scrisori

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

51 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN