Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Morfologie

Captarea atenției - Recapitulare - Părți de vorbire

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română Clasa a 5-a;

GabrielaCB | 30.03.2016 22:45

359 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Completează careul în așa fel încât pe verticala A-B să descoperi ramura lingvisticii care studiază modificarea formei cuvintelor și îmbinarea lor în propoziții.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A    
    1        
   2         
  3          
     4       
  5          
     6       
 7           
8            
  9          
        B    
1. numărul substantivului „copil”
2. parte de vorbire neflexibilă care arată caracteristica unei acțiuni
3. mod personal al verbului care arată o acțiune reală
4. prezentul, trecutul și viitorul
5. parte de vorbire flexibilă care arată un număr sau ordinea prin numărare
6. parte de vorbire flexibilă care însoțește un substantiv pentru a arăta dacă obiectul denumit de acesta este cunoscut sau nu vorbitorilor
7. parte de vorbire flexibilă care arată însușire ale obiectelor sau ale ființelor
8. parte de vorbire neflexibilă care imită sunete din natură, exprimă stări sufletești
9. parte de vorbire flexibilă care denumește ființe, lucruri, fenomene ale naturii

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 4 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

65 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN