Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Părere

Lecţie de recapitulare şi sistematizare, moment captarea atenţiei

Învăţământ primar - Limba şi literatura română Clasa a 3-a;

Capitol/lecţie: Formularea unei păreri despre o povestire

teodorageorgiana | 28.02.2017 22:50

896 vizualizări
1 rezolvare

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veţi descoperi despre ce vom vorbi astăzi la lecţia noastră.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
 A        
1         
2         
3         
4         
5         
6         
 B        
1. Cine aduce iar în ţară mândre păsări călătoare, îmbracă grădina-n floare şi-ncălzeşte vremea afară?
2. Cui îi place să se-mbrace în cojoc cu mii de ace?
3. De cu primăvară, ca săgeata zboară, doamna noastră nouă cu coada în două.
4. Când el arată tuturor cât este de sârguincios aduce bine cu-n tenor, căci nu ia notele de jos.
5. Dis de dimineaţă-n zori varsă lacrimi peste flori, soarele s-a ridicat şi pe loc el le-a uscat.
6. Nu-l întrebi şi îţi răspunde, cauţi în jur şi nu ştii unde.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

66 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN