Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

REBUS FONETICA

EVALUARE

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a;

Capitol/lecţie: SUNETELE LIMBII, VOCALE, CONSOANE, DIFTONG, TRIFTONG, HIAT

Ionela0707 | 07.11.2014 22:07

2897 vizualizări
20 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, veți descoperi pe verticala AB denumirea unui grup de sunete din limba română.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
     A       
 1           
2            
   3         
    4        
 5           
   6         
  7          
    8        
     B       
1. Grupul de sunete format din doua vocale alăturate, situate in silabe diferite.
2. Semnul grafic al sunetului.
3. Grup de litere rezultat al despartirii in silabe.
4. Știinta care studiaza sunetele limbii.
5. Grupul de sunete format dintr-o vocala si o semivocala prezente in aceeasi silaba.
6. Sunete rostite doar impreuna cu ajutorul vocalelor si semivocalelor.
7. Orice literă se pronuntă cu ajutorul unui ...
8. Mai multe sunete identice/diferite formeaza un ...

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

67 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN