Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Rebus (TRIUNGHI)

Acest rebus va ajuta la reactualizarea rapidă a noțiunilor capitolului TRIUNGHI.

Învăţământ gimnazial - Matematica Clasa a 6-a;

Capitol/lecţie: TRIUNGHIUL

ionelacorduneanu1998 | 28.01.2023 18:58

846 vizualizări
11 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticală veți descoperi denumirea ...........

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
           A          
        1             
          2           
        3             
  4                   
      5               
      6               
          7           
       8              
9                     
 10                    
         11            
           B          
1. Triunghiul care are două laturi egale se numește .....
2. Semidreapta cu originea în vârful unghiului, interioară unghiului, ce formează cu laturile unghiului două unghiuri congruente, se numește .....
3. Segmentele [AB],[BC] și [AC] se numesc .......... triunghiului ABC.
4. ............ unui triunghi este egal cu suma lungimilor laturilor sale.
5. Triunghiul obtuzunghic este triunghiul care are un unghi .....
6. Punctele A,B,C se numesc ..... triunghiului ABC.
7. Reuniunea segmentelor [AB],[BC], [AC], unde A,B,C sunt trei puncte ......., se numește triunghi.
8. Triunghiurile care au elementele corespunzătoare, congruente două câte două, se numesc ........
9. Triunghiul .........este triunghiul care are toate unghiurile ascuțite.
10. Triunghiul care are un unghi drept se numește triunghi .....
11. Triunghiul oarecare se mai numește și triunghi .....

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN