Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Scaderea numerelor naturale de la 100 la1000, cu imprumut la ordinul zecilor si al sutelor

Consolidare

Învăţământ primar - Matematica

CarinushPlush | 16.12.2022 16:16

224 vizualizări
2 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvand corect rebusul, pe verticala AB veti descoperi titlul lectiei de astazi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
      A         
     1          
    2           
    3           
     4          
     5          
    6           
     7          
    8           
 9              
  10             
11               
 12              
      B         
1. Rezultatul scaderii
2. Numarul din care se scade
3. Numarul care se scade
4. Operatia formata din doi termeni si suma se numeste....
5. Vecinul mai mic al unui numar
6. Rest sau...
7. Numerele care se aduna
8. Rezultatul adunarii
9. Se rezolva prin una sau mai multe operatii si are plan de rezolvare
10. Suma sau...
11. Operatia formata din descazut, scazator si rest, se numeste....
12. Vecinul mai mare al unui numar, se numeste....

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

4 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN