Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Sfânta Taină a Preoției

Rebusul poate fi folosit ca pregătire aperceptiva la lecția Sfânta Taina a Preoției.

Învăţământ gimnazial - Religie Clasa a 6-a;

Capitol/lecţie: Credința creștină

rodicavele | 19.10.2016 08:52

343 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veţi descoperi denumirea Tainei despre care o să învățăm astăzi.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
      A       
     1        
   2          
  3           
   4          
5             
6             
    7         
      B       
1. Vasul din care primim Sfânta Împărtășanie.
2. Sfânta Taină la care se rostesc cuvintele „Pecetea Darului Duhului Sfânt”.
3. Este considerat de Biserică „poarta de intrare în creștinism”.
4. Sfânta Taină prin care Dumnezeu ne iartă păcatele mărturisite cu sinceritate și părere de rău.
5. Sfânta Taină săvârșită în cadrul fiecărei Sfinte Liturghii.
6. Scopul primirii Sfintelor Taine de către creștini.
7. Ajutorul lui Dumnezeu dat prin Sfintele Taine.

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

2 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN