Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Stima de sine

Rebusul este conceput pentru o lectie de recapitulare la educatie civica.

Învăţământ primar - Educatie civica

colesnic | 21.05.2021 08:12

292 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Completand corect propozitiile date cu trasaturile morale corespunzatoare unui copil cu stima de sine pozitiva vei descoperi pe verticala AB cea mai puternica forta in dezvoltarea stimei de sine.

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
        A         
       1          
    2             
       3          
      4           
5                 
       6          
    7             
        B         
1. Un copil vesel este un copil...
2. Copilul care infrunta primejdiile si neajunsurile este ....
3. Un copil cumpatat si intelept este un copil...
4. Copilul care spune adevarul este ....
5. Copilul care isi face prieteni usor si relationeaza usor cu ceilalti este ....
6. Copilul care are incredere in fortele proprii dar si ale celorlalti este....
7. Copilul care are propriile idei este ....

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN