Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Verbul

Material ce poate fi folosit pentru captarea atenției

Învăţământ gimnazial - Limba şi literatura română

Capitol/lecţie: Unitatea II Printre colegi și prieteni

nikol19772000 | 20.11.2023 18:57

157 vizualizări
0 rezolvări

0 comentarii

 

Generaţi link pentru elevi     Printaţi     0     Raportaţi

Rezolvând corect rebusul, pe verticala AB veți descoperi denumirea unei părți de vorbire flexibile. De asemenea, veți putea recapitula noțiuni învățate în această unitate. Succes!

Măriţi rebus

Afișați rezolvarea
         A        
        1         
       2          
       3          
        4         
        5         
6                 
         B        
1. Sunet ce poate alcătui singur o silabă.
2. Seamănă cu vocala, dar nu alcătuiește singură o silabă.
3. Sensul comun, obișnuit al unui cuvânt este...
4. Sensul pe care cuvântul și-l păstrează în orice context și de la care derivă cel secundar este de...
5. Sinonimul cuvântului „mirare”
6. Grupul de sunete alcătuit dintr-o vocală și o semivocală pronunțate în aceeași silabă este...

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 18 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

10 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN