Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Meniul Fişier

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC Clasa a 5-a;

oprisoiu_petruta | 2013-12-30 15:11:59

0 comentarii

1532 vizualizări
17 rezolvări


Structura calculatorului

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC Clasa a 5-a;

oprisoiu_petruta | 2013-12-30 15:13:00

0 comentarii

5031 vizualizări
71 rezolvări


Programul Paint

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC Clasa a 5-a;

oprisoiu_petruta | 2014-01-07 13:52:54

0 comentarii

2621 vizualizări
50 rezolvări


Formatarea caracterelor

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC Clasa a 5-a; Clasa a 6-a;

oprisoiu_petruta | 2015-02-19 20:42:09

0 comentarii

1496 vizualizări
9 rezolvări


Grafice în Excel

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC Clasa a 6-a;

oprisoiu_petruta | 2015-04-27 01:00:31

0 comentarii

1588 vizualizări
18 rezolvări


Formatarea

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC Clasa a 5-a;

oprisoiu_petruta | 2016-11-03 07:30:55

0 comentarii

822 vizualizări
6 rezolvări


Microsoft Excel

Învăţământ gimnazial - Informatica si TIC Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

oprisoiu_petruta | 2016-11-29 10:10:18

0 comentarii

3009 vizualizări
21 rezolvări


Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

56 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN