Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

ppt Proiect educational -Sa ne pastram copilaria!-

18 noiembrie 2009, 22:10

0 stele | 0 review-uri

Micii ecologisti din clasa I B de la Scoala Generala Nr.2 Santana

yoyo_ioanab
43 materiale
7 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
34 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
30 descărcări

Adăugat la:
18.04.2010

Să ne păstrăm copilăria - Copiii de ieri, copiii de azi

Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Proiecte educaţionale - Clasa 1;

melhd14

11 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
28 descărcări

Adăugat la:
26.04.2010

Copiii de ieri, copiii de azi...

Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Proiecte educaţionale - Clasa 1;

simhd14

17 au spus Mulţumesc.   4 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
39 descărcări

Adăugat la:
30.04.2010

Copiii de ieri, copiii de azi

Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

anad18 | Scoala Gimnaziala Nr.1 Hunedoara

9 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN