Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Lucrare scrisa pe semestrul I

29 noiembrie 2009, 20:15

0 stele | 0 review-uri

Teza(pentru 1 ora/sapt)-cu subiecte de nivel mediu.

lulutz
60 materiale
1 a spus Mulţumesc.
1 comentariu
1142 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (1)

0 0

30.11.2009 19:55 lulutz - Autor

Rectific:CERINTA PENTRU PUNCTUL IV :
Daca apreciati ca afirmatia este adevarata,notati A,daca apreciati ca este falsa,notati F.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1592 descărcări

Adăugat la:
23.06.2009

Recomandat de moderator Lucrare scrisa semestrul II

Învăţământ liceal - Biologie - Teste - Clasa a 9-a;

gabibio

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
291 descărcări

Adăugat la:
02.07.2017

Lucrare scrisa la biologie, semestrul II, clasa a IX-a

Învăţământ liceal - Biologie - Teste - Clasa a 9-a;

cristina202428 | Colegiul National "I.C. Bratianu" Pitesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
75 descărcări

Adăugat la:
15.07.2020

teza semestrul I clasa a IX-a_ 2 numere

Învăţământ liceal - Biologie - Teste - Clasa a 9-a;

Sofica_Vana | Liceul Teoretic "Ion Neculce" Targu Frumos

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Resurse educationale moderne pentru clasa a IX-a!

Lectii interactive la Geografie, Fizica, Chimie, Biologie si Matematica!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Violenta copiilor fata de parinti

Violenta in familie

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

51 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN