Şcoala cu
bune practici

71 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc test sumativ

9 decembrie 2009, 21:48

0 stele | 0 review-uri

pentru clasa a 5 a

simona_maria
53 materiale
0 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
985 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
678 descărcări

Adăugat la:
29.09.2011

Recomandat de moderator Evaluare - La fourmi, par Robert Desnos, clasa a V-a, L2

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 5-a;

MariaMaftei | Scoala de Arte si Meserii "Scarlat Longhin"Dofteana

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
4411 descărcări

Adăugat la:
06.02.2012

Recomandat de moderator test sumativ

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 8-a;

cristinamotora | Colegiul National "Avram Iancu" Campeni

2 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
175 descărcări

Adăugat la:
29.08.2024

Test -articol hotarat/nehotarat/avoir/etre/numeral

Învăţământ gimnazial - Limbi moderne - Teste - Clasa a 5-a;

Ivonaelenapriescu

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Tehnica 5-4-3-2-1 pentru copii

Echilibrul emotional

Azi: 8 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

15 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN