Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

ppt Sa ne pastram copilaria - Sunt mic, dar cu drepturi mari

9 ianuarie 2010, 14:39

0 stele | 0 review-uri

Scoala cu clasele I-VIII Ioan Alexandru Sinpaul, jud. Cluj

Profesor: Rodica Marchis

marchis_rodica
4 materiale
5 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
80 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
102 descărcări

Adăugat la:
13.12.2009

Sunt mic, dar cu drepturi mari!

Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a;

ninast | Liceul Teoretic "Mircea Eliade"

4 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
76 descărcări

Adăugat la:
14.12.2009

SUNT MIC, DAR CU DREPTURI MARI!

Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a; Clasa a 7-a;

mihad | Scoala Gimnaziala "Diaconu Coresi" Fieni

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
83 descărcări

Adăugat la:
05.01.2010

Sunt mic dar cu drepturi mari

Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a;

phoenix83

11 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa V!

Ideale pentru intelegerea in mod placut a materiei scolare!

Resurse educationale online pentru elevii de gimnaziu!

Toate resursele necesare pregatirii online a elevilor de clasa a V-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN