MAINI HARNICE
20 ianuarie 2010, 19:41
Iata ce pot face copii
Învăţământ preşcolar - Domeniul Estetic şi Creativ (DEC) - Proiecte educaţionale - Grupa mare; Grupa pregătitoare;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/doc.gif)
Educatie moral-civica- Decorare Oua de Paste
Învăţământ preşcolar - Domeniul Estetic şi Creativ (DEC) - Lecţii - Grupa pregătitoare;
sina | Gradinita cu program prelungit Nr.11 Braila
4 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ preşcolar - Domeniul Estetic şi Creativ (DEC) - Lecţii - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare;
Olga96 | Liceul Pedagogic Ploiesti
1 comentariu
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/doc.gif)
Învăţământ preşcolar - Domeniul Estetic şi Creativ (DEC) - Lecţii - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;
cojocaru | Gradinita cu program prelungit Nr.23 Botosani
1 comentariu
Comentarii (8)
Sunt de apreciat preocupările Dvs. pentru formarea şi dezvoltarea deprinderilor gospodăreşti. Este necesar însă, să nu uitaţi nici măcar o clipă, deprinderile igienico- sanitare, de securitate personală şi colectivă. A pregăti un produs alimentar presupune: CURĂŢENIE desăvârşită. Mă refer la prospeţimea şorţuleţelor folosite de copii, la vasele utilizate, la apa din vas, la aspectul general!Când desfăşurăm astfel de activităţi, protejăm suprafaţa mesei. Nu sunt detalii. Sunt aspecte care vorbesc despre formare de deprinderi. Pentru că de fapt, asta urmărim, nu- i aşa? Mă gândesc că noi contribuim şi la formarea atitudinii de consumator exigent... Sper să consideraţi aceste rânduri drept sfaturi colegiale. Mulţumesc pentru înţelegere!
Sunt de apreciat preocupările Dvs. pentru formarea şi dezvoltarea deprinderilor gospodăreşti. Este necesar însă, să nu uitaţi nici măcar o clipă, deprinderile igienico- sanitare, de securitate personală şi colectivă. A pregăti un produs alimentar presupune: CURĂŢENIE desăvârşită. Mă refer la prospeţimea şorţuleţelor folosite de copii, la vasele utilizate, la apa din vas, la aspectul general!Când desfăşurăm astfel de activităţi, protejăm suprafaţa mesei. Nu sunt detalii. Sunt aspecte care vorbesc despre formare de deprinderi. Pentru că de fapt, asta urmărim, nu- i aşa? Mă gândesc că noi contribuim şi la formarea atitudinii de consumator exigent... Sper să consideraţi aceste rânduri drept sfaturi colegiale. Mulţumesc pentru înţelegere!
Stimata colega,
Te rog sa ma ierti pentru postarea dubla a mesajului. Departe de mine gandul de a fi insistenta. Pur si simplu, asa a aparut. Imi pare rau! Sper sa imi accepti scuzele.
intradevar nu intotdeauna putem desfasura activitati in conditii ideale, de cele mai multe ori din dorinta de a realiza un obiectiv ne folosim de ce avem la dispozitie. Sortuletele copiilor sunt "improvizate",iar pasii de realizare a activitatii propriu zise sunt "taiati".Prin postarea materialului nu am vrut decat sa arat ca si la o gradinita mica,ca a noastra, se lucreaza.Multumesc pentru sinceritata si promit ca pe viitor sa am mai multa grija.
Doamna educatoare ar fi mâncat murături din pătlăgele stricate spălate într-un lighean ciobit? Contează foarte mult CUM se lucrează, indiferent că este o grădiniţă mică sau mare.
eu o felicit pt ca a incercat ,dar sa nu uitam amanuntele!e bine pt cei mic.va pup
Succese in continuare!
Succese in continuare!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.