motivatia in activitatea de invatare
13 februarie 2010, 14:00
Afectivitatea, atentia si vointa, motivatia au un rol stimulativ si reglator in invatare. Motivatia si afectivitatea se implica reciproc in procesul invatarii scolare, urmarindu-se ca relatia dintre elev si continutul de invatat sa fie pozitiva, pentru a putea genera stari afective stenice, emotii superioare si chiar sentimente intelectuale, morale estetice. Activitatea de invatare necesita efort sustinut si munca intelectuala intensa, concentrarea atentiei, activarea vointei, corelarea proceselor cognitive.
Învăţământ primar - Învăţământ special - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
11 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 4-a;
dana03a | Grupul Scolar "Vasile Pavelcu" Iasi
2 comentarii
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
latunadejda | Liceul Republican cu Profil Real
1 comentariu
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a;
latunadejda | Liceul Republican cu Profil Real
1 comentariu
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.