Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

ppt Formarea numerelor(10 -20)

12 aprilie 2010, 21:55

0 stele | 0 review-uri

Folosirea calculatorului in predare asigura invaarea activa.

vica
43 materiale
6 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
1429 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
5 review-uri
11887 descărcări

Adăugat la:
06.08.2018

Recomandat de moderator Adunarea pana la 100 cu si fara trecere peste ordin

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa a 2-a;

nicoletamorogan2 | Scoala Gimnaziala Nr.23 "Sf. Silvestru"

60 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
6 review-uri
13388 descărcări

Adăugat la:
18.08.2018

Recomandat de moderator Matematică numerele naturale

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa pregatitoare;

ely_elena87 | Scoala Speciala Slobozia

53 au spus Mulţumesc.   2 comentarii

Descărcaţi
6 review-uri
23973 descărcări

Adăugat la:
07.02.2019

Recomandat de moderator Fisa de lucru adunarea si scaderea nr. nat. 0-5

Învăţământ primar - Matematica - Fişe de lucru - Clasa 1; Clasa pregatitoare;

denisa_81

74 au spus Mulţumesc.   6 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa I!

Manuale atractive si eficiente pentru elevii de scoala primara!

Resurse educationale online pentru elevii de clasa I!

Toti copiii iubesc invatarea prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN