Jocurile Copilariei, editia a II-a
24 mai 2010, 21:57
In data de 1 iunie, in cadrul proiectului educational Jocurile Copilariei, la Structura Stremt- Scoala Basesti se vor desfasura jocuri si concursuri dedicate zilei copilului.
PROIECT EDUCATIV „JOCURILE COPILĂRIEI” Desfăşurat în cadrul activităţilor dedicate zilei copilului la Stremţ, Maramureş. APLICANT • Şcoala cu cls. I-VIII Băseşti - Structura I-IV Stremţ • Maramureş • Tel 0762690132 • crinaromy@yahoo.com GRUP ŢINTĂ • elevii claselor I-IV • preşcolarii • cadrele didactice 1. La concurs pot participa elevii claselor I-IV şi preşcolarii care s-au înscris în perioada stabilită 2. Înscrierea si trimiterea lucrărilor se face până în data de 28 mai 2010 împreună cu protocolul de colaborare completat şi ştampilat Nu se percepe taxă de participare SECŢIUNI 1. Creaţii plastice (pictură, colaj) 2. Creaţii literare (poezii, compuneri) 3. „Sărbătorim împreună ziua copilului!” – joc concurs • desene pe asfalt • concurs de biciclete • concursuri - Cine ştie câştigă! - Ştafetă - Cel mai bun recitator Activitatea se încheie cu un FOC de TABĂRĂ 20-28 mai- înscrierea participanţilor la concurs şi trimiterea lucrărilor
Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Proiecte educaţionale - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
43 materiale
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Proiecte educaţionale recomandate de comunitatea Didactic.ro
Adunarea nr. naturale formate din zeci - clasa I; "Rapsodii de primavara" de G. Toparceanu "
Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 3-a;
180168 | Alta institutie
0 comentarii
Proiect didactic clasele II- IV
Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 4-a;
bulgaras | Scoala Primara Gaiseanca
0 comentarii
Proiect didactic Clasele II-IV Limba romana -Matematica
Învăţământ primar - Învăţământ simultan - Lecţii - Clasa a 2-a; Clasa a 4-a;
bulgaras | Scoala Primara Gaiseanca
0 comentarii
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.