Şcoala cu
bune practici

61 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Fisa de evaluare initiala-DLC

15 septembrie 2010, 21:10

0 stele | 0 review-uri

Fisa nivel II-antonime

simad
66 materiale
8 au spus Mulţumesc.
1 comentariu
439 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (1)

0 0

01.10.2010 07:54 dorinas66

Frumoase fişe.Felicitări.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
267 descărcări

Adăugat la:
15.09.2010

Fisa de evaluare initiala-DLC

Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Teste - Nicio clasa...;

simad | Gradinita cu program prelungit Nr.11 Braila

8 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
385 descărcări

Adăugat la:
17.09.2010

Gandeste si socoteste

Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Teste - Nicio clasa...;

tincutagh

13 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Vizualizaţi
0 review-uri
892 descărcări

Adăugat la:
19.09.2010

Fisa de evaluare. Vacanta de vara

Învăţământ preşcolar - Activitati optionale - Teste - Nicio clasa...;

dana68

7 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

48 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN