Programa scolara - Educatie muzicala (I-X)
23 august 2006, 12:51
Copiii cu deficienţe severe, profunde sau asociate se caracterizează printr-o diversitate de forme de manifestare la nivel anatomo-fiziologic, comportamental, cognitiv, psihologic şi social. Pentru relaţiona cu lumea înconjurătoare ei au nevoie adesea de mijloace alternative de exprimare şi comunicare. Indiferent de nivelul de dezvoltare a abilităţilor plastice şi muzicale mijloacele de expresie artistică au scop educaţional-terapeutic.
Învăţământ primar - Învăţământ special - Planificări - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;
Review-uri (0)
0 stele
Adăugaţi un review
Nu există niciun review
Planificări recomandate de comunitatea Didactic.ro
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa a 4-a;
dana03a | Grupul Scolar "Vasile Pavelcu" Iasi
2 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a; Clasa a 3-a;
latunadejda | Liceul Republican cu Profil Real
0 comentarii
![](https://staticlb.didactic.ro/images/icons/docx.gif)
Învăţământ primar - Învăţământ special - Lecţii - Clasa 1; Clasa a 2-a;
latunadejda | Liceul Republican cu Profil Real
0 comentarii
Comentarii (3)
Buna ziua!
Va rog din suflet un plan de interventie personalizata pentru ces,invatamant gimnazial,educatie muzicala.
Buna ziua,
Abia acum am citit mesajul.
Scrieti-mi pe adresa cdiasimi@gmail.com
Numai bine,
Diana Nichita
Bună ziua! Vă rog frumos, am și eu nevoie de un plan de intervenție personalizat pentru copii cu ces, la educatie muzicala, gimnaziu. Va mulțumesc mult!
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.