Şcoala cu
bune practici

70 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Evaluare - Grupuri de litere

1 octombrie 2006, 17:02

0 stele | 0 review-uri

Testul vizează grupurile de litere ge,gi,ghe,ghi

tatarascuaurora
220 materiale
8 au spus Mulţumesc.
1 comentariu
1038 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (1)

0 0

02.10.2006 14:39 sorana

10

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Teste recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
3737 descărcări

Adăugat la:
04.03.2011

Recomandat de moderator Evaluare - grupuri de litere

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

claudiagm | Scoala Gimnaziala Nr.1 Oravita

9 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
354 descărcări

Adăugat la:
05.02.2024

EVALUARE SUMATIVĂ Unitatea 5

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

timibulugean | Scoala Gimnaziala Nr.3 Dabuleni

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
92 descărcări

Adăugat la:
17.04.2024

evaluare grupuri litere

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 2-a;

dana-R | Scoala Gimnaziala Nr.11 "George Tutoveanu" Barlad

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa II!

Pregatire eficienta pentru prima Evaluare Nationala a elevilor dvs.!

Invatare moderna pentru elevii de clasa a II-a!

Resurse educationale online, pentru invatare prin joaca!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

Ce este fotbalul?

Metode alternative de educatie

Azi: 10 evenimente

«NOIEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Gânduri la începutul anului școlar 24/25. Votați dar vă rugăm să și comentați!

184 voturi | 11 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN