Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

doc Atributul -clasa a IV-a

18 aprilie 2005, 12:26

0 stele | 0 review-uri

evaluarea sumativa a partilor secundare de propozitie la clasa a IV-a.Itemi de recunoastere,reproducere ,analiza.

dobre_viorica
5 materiale
7 au spus Mulţumesc.
0 comentarii
3534 descărcări

Review-uri (0)

0 stele Adăugaţi un review

Nu există niciun review

Comentarii (0)

Nu există niciun comentariu

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Fişe de lucru recomandate de comunitatea Didactic.ro

Vizualizaţi
0 review-uri
1756 descărcări

Adăugat la:
25.03.2007

Atributul - fisa de evaluare, cls. a IV-a

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;

carmenbarcan | Scoala Gimnaziala Nr.10 Bacau

17 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1093 descărcări

Adăugat la:
25.03.2007

Atributul - fisa de evaluare, cls. a IV+a

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;

carmenbarcan | Scoala Gimnaziala Nr.10 Bacau

23 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2222 descărcări

Adăugat la:
23.05.2010

TEST DE EVALUARE / ATRIBUTUL

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Teste - Clasa a 4-a;

marian_dorin | Scoala Gimnaziala Nr.183

16 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Articole recomandate

Manuale Intuitext Clasa IV!

Pregatire eficienta pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Invatare online pentru elevii de clasa a IV-a!

Pregatire moderna pentru Evaluarea Nationala, clasa a IV-a!

Articole recomandate de comunitatea SuntParinte.ro

De ce este necesara tristetea

Echilibrul emotional

Azi: 10 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

50 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN